1337n00b schreef:Ik hoor hele andere verhalen, namelijk van kinderen die liever niet naar school gaan als sinterklaas komt, die absoluut niet naar de intocht willen, die het dus wél zo ervaren. Ik begrijp je gedachtengang wel, maar dat is jouw gedachtengang, niet die van een gekleurd kind.
De Valk schreef:Dat je aan het zeuren bent. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, er zijn vast ook blanke kindjes die Sinterklaas niet leuk vinden om wat voor reden dan ook. Dat betekent niet dat we iedereen tevreden te stellen hoeven: meerderheid gaat voor.
De Valk schreef:Dat je aan het zeuren bent
1337n00b schreef:De Valk schreef:Dat je aan het zeuren bent. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, er zijn vast ook blanke kindjes die Sinterklaas niet leuk vinden om wat voor reden dan ook. Dat betekent niet dat we iedereen tevreden te stellen hoeven: meerderheid gaat voor.
Hitler is ook democratisch gekozen, dan is hij natuurlijk ook geen racist geweest, want de meerderheid heeft gelijk?
1337n00b schreef:Dus als de meerderheid vind dat we met zijn allen de joden moeten uitroeien dan vind jij dat een goed idee?
3NCrypt3D schreef:1337n00b schreef:Dus als de meerderheid vind dat we met zijn allen de joden moeten uitroeien dan vind jij dat een goed idee?
Blijkbaar snap je het niet. Als de meerderheid het ermee eens is, dan gebeurt het gewoon. Dat wil niet zeggen dat het goed is. Als je zo doorgaat met muggenziften ga ik de moeite niet eens nemen om een discussie met je aan te gaan
1337n00b schreef:3NCrypt3D schreef:1337n00b schreef:Dus als de meerderheid vind dat we met zijn allen de joden moeten uitroeien dan vind jij dat een goed idee?
Blijkbaar snap je het niet. Als de meerderheid het ermee eens is, dan gebeurt het gewoon. Dat wil niet zeggen dat het goed is. Als je zo doorgaat met muggenziften ga ik de moeite niet eens nemen om een discussie met je aan te gaan
Oke, noem mij dan eens een goede reden waarom een traditie die al vele malen veranderd is door de jaren heen, nu ineens perse zo moet blijven terwijl er is aangetoond dat dit bepaalde bevolkingsminderheden kwetst?
1337n00b schreef:3NCrypt3D schreef:Even iets anders. Hoe denken deze anti-Pieten ook maar iets te kunnen veranderen als 98% procent van Nederland voor Zwarte Piet is?
Waar baseer je dat op?
Baron Bonk schreef:1337n00b schreef:3NCrypt3D schreef:Even iets anders. Hoe denken deze anti-Pieten ook maar iets te kunnen veranderen als 98% procent van Nederland voor Zwarte Piet is?
Waar baseer je dat op?
Zelfs als het zo is: is die 98% voor Zwarte Piet's uiterlijk of wat hij als karakter voorstelt (een clowneske knecht)? Want dan neig ik er toch ook naar te zeggen: om die clowneske rol te vertolken hoeft hij niet persé zwart te zijn (en dat staat los van het feit dat ik vind dat de negertjes teveel lopen te huilen).
1337n00b schreef:3NCrypt3D schreef:Even iets anders. Hoe denken deze anti-Pieten ook maar iets te kunnen veranderen als 98% procent van Nederland voor Zwarte Piet is?
Waar baseer je dat op?
Keer terug naar De Kleine Kamer (politiek)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten