Duc schreef:Misschien moet je System32 verwijderen.
Al gedaan.
Enzevil schreef:Guitarherozero schreef:The Vice schreef:Holy shit dit is echt geweldig: http://www.youtube.com/watch?v=rv9zEcispCU" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Ben ik de enige die het fucking vet lijkt om met een hond uit te gaan?
Vind je die dame in je onderschrift nou echt zo knap of wat moet ik me erbij voorstellen?
MichaDutch schreef:Headset maandag pas.
Er zijn ergere dingen op de werold.
Guitarherozero schreef:Enzevil schreef:Vind je die dame in je onderschrift nou echt zo knap of wat moet ik me erbij voorstellen?
Vind er best knap ja maar ze is van dit.
Guitarherozero schreef:Ik heb van dat meisje van dat clipje trouwens ook een foto dat ze aan een tiet zuigt dus als je interesse hebt dan ja.
Baron Bonk schreef:Guitarherozero schreef:Enzevil schreef:Vind je die dame in je onderschrift nou echt zo knap of wat moet ik me erbij voorstellen?
Vind er best knap ja maar ze is van dit.
Wazige clip, maar wel leuk nummer. En ik vind er ook best wel knap, maar nog niet zo knap als deze dame waarmee ik vandaag op de foto ben gegaan:
Ok, toen ik met d'r op de foto ging had ze wel geen bikini aan, maar my oh my...
MajestueuzeEenhoorn schreef:Baron Bonk schreef:Wazige clip, maar wel leuk nummer. En ik vind er ook best wel knap, maar nog niet zo knap als deze dame waarmee ik vandaag op de foto ben gegaan:
Ok, toen ik met d'r op de foto ging had ze wel geen bikini aan, maar my oh my...
Wie is dat? Je weet wel, research en zo.
Baron Bonk schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Baron Bonk schreef:Wazige clip, maar wel leuk nummer. En ik vind er ook best wel knap, maar nog niet zo knap als deze dame waarmee ik vandaag op de foto ben gegaan:
Wie is dat? Je weet wel, research en zo.
Ok, dus je quote mijn post waarbij je de link van het plaatje ziet waar d'r naam in staat en dan moet je nog vragen hoe ze heet Veel succes met researchen dan
1337n00b schreef:Zou ik wel een truukje op kunnen!
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten