Jongeman schreef:Ik ben gestart met The Binding of Isaac en Mark of the Ninja, beide vind ik zeer awesome.
The Binding of Isaac is echt awesome, maar moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet zo heel ver mee ben gekomen
Jongeman schreef:Ik ben gestart met The Binding of Isaac en Mark of the Ninja, beide vind ik zeer awesome.
Jongeman schreef:Brotherhood niet voor het verhaal per se, maar het is wel een veel beter en leuker spel dan III. Revelations heb ik nooit gespeeld.
Jongeman schreef:Brotherhood niet voor het verhaal per se, maar het is wel een veel beter en leuker spel dan III. Revelations heb ik nooit gespeeld.
Baron Bonk schreef:Brotherhood voegt wel leuke gameplay elementen toe t.o.v. II. Revelations borduurt daar alleen maar op voort en voegt stomme dingen toe en III kan ik niks over zeggen vooralsnog.
Thominator schreef:Brotherhood is zeker het spelen waard, Revelations is niet zo heel boeiend.
Zyrill schreef:Revelations was voor mijn gevoel gewoon een tussen deeltje omdat III nog niet klaar was en het verhaal van Ezio en Altair nog afgerond moest worden.
Thominator schreef:Brotherhood is zeker het spelen waard, Revelations is niet zo heel boeiend.
De Valk schreef:Die doet het bij mij om een of andere reden niet. (Pc)
De Valk schreef:Die doet het bij mij om een of andere reden niet. (Pc)
Keer terug naar Gaming algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten