Jongeman schreef:Een kaartje kost 13,60.
Duc schreef:Kids, als we dan echt een BP-meething gaan doen, mag dat best bij mij gebeuren hoor <3
Duc schreef:Kids, als we dan echt een BP-meething gaan doen, mag dat best bij mij gebeuren hoor <3
Duc schreef:Zeist. Prima bereikbaar vanaf Utrecht Centraal. Tegen die tijd geef ik mijn adres wel door via PM.
En sla wat extra bier en wiet in en laat mijn huisgenoten weten dat ik hun kamers kaap. *gniffel*
Duc schreef:Sla ook wel wat frisdrank in.
(Of laat jullie zelf lopen, Jumbo is 3 minuutjes vanaf mijn huis in een rechte lijn)
Duc schreef:Zeist. Prima bereikbaar vanaf Utrecht Centraal. Tegen die tijd geef ik mijn adres wel door via PM.
En sla wat extra bier en wiet in en laat mijn huisgenoten weten dat ik hun kamers kaap. *gniffel*
MichaDutch schreef:Duc schreef:Kids, als we dan echt een BP-meething gaan doen, mag dat best bij mij gebeuren hoor <3
Zolang je niet erreges ver weg woont, en je pielemuis in je broek houdt, vind ik alles goed.
The Vice schreef:BolhoedBaard schreef:Zo, ik heb mn toetsenbord eraan hangen, en het tikt verdomde lekker weg.
Wat voor een toetsenbord?
Haatmeneer schreef:In Zeist zou ik zelfs op de fiets kunnen komen, is maar een uurtje bij mij vandaan denk ik zo.
Tevens gisteren First Look, kneitervet enzo. Lange rijen (ruim een 1 uur voor een vreemd spelleke op de PS vita en werden na 5 minuten alweer weggebonjoured) maar verder wel vetjes enzo.
Ohja, en mobiel gisteren in de trein laten liggen maar dankzij een toffe conducteur vanochtend op kunnen halen.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten