Sjenk schreef:Is heimerdinger zn ip waard? Hij is wel sterk en irritant met zn turrets. Maar word wel gauw gefocust en is squishy. Iemand hier die ervaring heeft met heimer.
BolhoedBaard schreef:Sjenk schreef:Is heimerdinger zn ip waard? Hij is wel sterk en irritant met zn turrets. Maar word wel gauw gefocust en is squishy. Iemand hier die ervaring heeft met heimer.
De donger kan redelijk goed zijn, ware het niet dat zijn turrets ook redelijk makkelijk te focussen zijn. En zonder zijn turrets kan hij geen ene hol. (Op wat raketten afschieten na)
Bovendien wordt hij gereworked binnenkort, dus zou ik nog even wachten met hem aan te schaffen totdat deze bekend is gemaakt.
Sjenk schreef:BolhoedBaard schreef:Sjenk schreef:Is heimerdinger zn ip waard? Hij is wel sterk en irritant met zn turrets. Maar word wel gauw gefocust en is squishy. Iemand hier die ervaring heeft met heimer.
De donger kan redelijk goed zijn, ware het niet dat zijn turrets ook redelijk makkelijk te focussen zijn. En zonder zijn turrets kan hij geen ene hol. (Op wat raketten afschieten na)
Bovendien wordt hij gereworked binnenkort, dus zou ik nog even wachten met hem aan te schaffen totdat deze bekend is gemaakt.
Wat is binnenkort? Aangezien ze nu net met sivir zijn begonnen.
DuistereBanaan schreef:Ik hoor de woorden "AP carry" zo vaak op school dat ik deze game maar League of Kerrie ga noemen.
MajestueuzeEenhoorn schreef:OMG ER KOMT EEN NIEUWE CHAMPION
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten