Haatmeneer schreef:Aangezien het hier twaalfjarigen betreft heb ik weinig hoop.
Tja, anders mogen ze een enkeltje Banville krijgen.
Wallie schreef:Alleen Labbers is een mod zoals een mod hoort te zijn.
Soldier is gewoon een moraalridder en moraalridders zijn (naast mij) de enige ridders die zuigen.
De vorige keer dat ik er was kon ik zien dat BBQ eindelijk zijn waffel opentrok en dat mocht ook wel.
Edit:
En ik geef Meneer Haatmeneer deels gelijk.
Zolang ze hier maar hun normaal gedragen en niet zoals een kind van 12 die stoer of hip probeert te doen, vind ik het best.
thebasetone schreef:Wallie schreef:Alleen Labbers is een mod zoals een mod hoort te zijn.
Soldier is gewoon een moraalridder en moraalridders zijn (naast mij) de enige ridders die zuigen.
De vorige keer dat ik er was kon ik zien dat BBQ eindelijk zijn waffel opentrok en dat mocht ook wel.
Edit:
En ik geef Meneer Haatmeneer deels gelijk.
Zolang ze hier maar hun normaal gedragen en niet zoals een kind van 12 die stoer of hip probeert te doen, vind ik het best.
Is 13 wel goed ?
Wallie schreef:Alleen Labbers is een mod zoals een mod hoort te zijn.
crowbo schreef:Een ontvangst met rode loper.
Jongeman schreef:Hoi. Wat is er allemaal gebeurd op PU waar zo over gediscussieerd wordt?
thebasetone schreef:Ik zou nooit een BPSG kunnen maken want ik zou nooit een titel kunnen bedenken
En ik wil ook niet iets als "Mijn eerste BPSG"
MichaDutch schreef:thebasetone schreef:Ik zou nooit een BPSG kunnen maken want ik zou nooit een titel kunnen bedenken
En ik wil ook niet iets als "Mijn eerste BPSG"
Of iets met met Zweden en Denemarken ofzo, dat slaat al helemaal nergens op.
Duc schreef:Ook wel leuk:
http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/mogen ... oderators/" target="_blank" target="_blank
Met die mods begon het. Van die 10 zijn er 3 redelijk actief en 1 soms. En PU zich maar afvragen waarom het zo'n bende is...
Jongeman schreef:VIKINGKING, JIJ SNODE DENENHATER! DENEN MAKEN WEL VERDOMME LEKKERE KOEKJES, STERF! Leuke spam trouwens, echt leuk persoon ben je Viking.
Jongeman schreef:Ik ga zo kip eten, dat is leuk.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten