DarknessFood schreef:Het UWV is super leuk!
Haatmeneer schreef:Hoi, ik keek net in het voormalige CdAB en zag dat alles daar zo mogelijk nog ergens naar de tyfus is dan toen ik er voor het laatste poste.
Daarnaast kan ik toch wel lachen om het feiten dat kindjes huilden dat ik mensen niet weg moest jagen maar zodra ik er niet meer post het net zo hard zelf doen, de fucking ironie.
Ohja, en school enzo, treinen die niet rijden en bussen die niet op komen dagen, awh yeah.
Zyrill schreef:Ik heb er niet meer naar gekeken sins dit forum werd opgericht.
Wallie schreef:Tcp schreef:Wallie schreef:Ik ga niet meer op PU.nl
CdAB is nu totaal verkracht door verkrachte koters.
Wie zou die koters toch zo hard verkracht hebben?
Ik denk hun pappa's.
DarknessFood schreef:wjooooo k hbe ps4 gepreodred hel yesss dayi 1 op me ps4 spele
Dr. Oetker schreef:DarknessFood schreef:wjooooo k hbe ps4 gepreodred hel yesss dayi 1 op me ps4 spele
Douchebag.
Haatmeneer schreef:Hoi, ik keek net in het voormalige CdAB en zag dat alles daar zo mogelijk nog ergens naar de tyfus is dan toen ik er voor het laatste poste.
Daarnaast kan ik toch wel lachen om het feiten dat kindjes huilden dat ik mensen niet weg moest jagen maar zodra ik er niet meer post het net zo hard zelf doen, de fucking ironie.
Ohja, en school enzo, treinen die niet rijden en bussen die niet op komen dagen, awh yeah.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten