Sjenk schreef:Alles met CC, en of goede mobiliteit is "OP" voor jungle.
Ik speel nu met singed lekker gaskraan los en vervolgens elke idioot onderweg op pakken en in het gas gooien.
Ik heb nooit veel Singed gespeeld, niet mijn champion
Sjenk schreef:Alles met CC, en of goede mobiliteit is "OP" voor jungle.
Ik speel nu met singed lekker gaskraan los en vervolgens elke idioot onderweg op pakken en in het gas gooien.
Jongeman schreef:Hebben jullie wel eens problemen met spectaten? Ik krijg bijna altijd na 3 minuten "spectator data failed to load" of iets dergelijks.
Jongeman schreef:Hebben jullie wel eens problemen met spectaten? Ik krijg bijna altijd na 3 minuten "spectator data failed to load" of iets dergelijks.
Sjenk schreef:De provider van hun servers kan alle druk niet aan en moet hun software hardare enzo upgraden riot is druk mee bezig om hun daarmee te helpen.
"Apologies for the late response, but it took us some time to determine the root cause of the issue. With that now done, I want to share some news regarding recent lag reported on EUW/EUNE, TR and RU servers.
We’ve identified that our provider is suffering from daily over saturation. The amount of data transmitted daily requires additional upgrades to our provider’s infrastructure. We’re currently working with them to complete this as quickly as possible. Since the upgrade fully depends on our partner, it’s hard to give you any reliable ETA, however we’re helping as much as we can to get this maintenance performed during off-peak hours on August 28/29th night. This doesn’t excuse the lack of information and we’re sorry, it gave the impression we weren’t aware and tested your patience.
We completely understand how much this sucks for you guys and how frustrating it is, especially when we’re quiet. As we make changes alongside our providers, we’ll be sure to keep you updated.
Thanks for your understanding. Riot tmx"
source: http://www.reddit.com/r/leagueoflegends ... platforms/" target="_blank
Jongeman schreef:Ik word gek van de mensen met wie ik word ingedeeld. Ik mag dan niet geweldig zijn in het spel, ik snap het ten minste een klein beetje. In meer dan de helft van de potjes nu instalocken er gewoon 3 ADCs terwijl ze uitvechten wie bot mag. SHEIß!!!
Jongeman schreef:Ik word gek van de mensen met wie ik word ingedeeld. Ik mag dan niet geweldig zijn in het spel, ik snap het ten minste een klein beetje. In meer dan de helft van de potjes nu instalocken er gewoon 3 ADCs terwijl ze uitvechten wie bot mag. SHEIß!!!
Sjenk schreef:Jongeman schreef:Ik word gek van de mensen met wie ik word ingedeeld. Ik mag dan niet geweldig zijn in het spel, ik snap het ten minste een klein beetje. In meer dan de helft van de potjes nu instalocken er gewoon 3 ADCs terwijl ze uitvechten wie bot mag. SHEIß!!!
Jij gaat morgen met moi spelen. Dan gaan we ze ff poepie laten ruiken.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Jongeman schreef:Ik word gek van de mensen met wie ik word ingedeeld. Ik mag dan niet geweldig zijn in het spel, ik snap het ten minste een klein beetje. In meer dan de helft van de potjes nu instalocken er gewoon 3 ADCs terwijl ze uitvechten wie bot mag. SHEIß!!!
Bij mij wordt om de een of andere reden 3 van de 5 keer duotop geclaimed NADAT ik heb bekendgemaakt dat ik wil junglen. Vervolgens kiezen ze een ADC/supportcombo maar weigeren ze gewoon dat op bot te doen zodat ik bot moet babysitten en de andere lanes, inclusies retarded top, om ganks gaan huilen...
Jongeman schreef:Sjenk schreef:Jongeman schreef:Ik word gek van de mensen met wie ik word ingedeeld. Ik mag dan niet geweldig zijn in het spel, ik snap het ten minste een klein beetje. In meer dan de helft van de potjes nu instalocken er gewoon 3 ADCs terwijl ze uitvechten wie bot mag. SHEIß!!!
Jij gaat morgen met moi spelen. Dan gaan we ze ff poepie laten ruiken.
Jeuj! Maar kan het ook zaterdag? Vanavond ben ik weg.
Sjenk schreef:
Met dank aan het dreamteam van gister en warwick natuurlijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten