MajestueuzeEenhoorn schreef:alles is fissa.
Oh, en Duc, ik wil je foto, dan kan ik je herkennen op kamp volgende week :$$$$$
Duc schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:alles is fissa.
Oh, en Duc, ik wil je foto, dan kan ik je herkennen op kamp volgende week :$$$$$
Niet al te slanke lange blonde dude, mentor bij groen, mij kun je makkelijk herkennen.
Anders herken ik jou wel, 2 haarkleuren was het toch?
Enzevil schreef:Duc schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:alles is fissa.
Niet al te slanke lange blonde dude, mentor bij groen, mij kun je makkelijk herkennen.
Oké oké wel het veilig doen jongens, we moeten niet schepseltjes krijgen die op jullie lijken.
BolhoedBaard schreef:Ik heb de rest van t gezin getrakteerd op voedsel nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald.
Subway en NY Pizza, want ik ben een goedkope pauperstudent.
3NCrypt3D schreef:BolhoedBaard schreef:Ik heb de rest van t gezin getrakteerd op voedsel nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald.
Subway en NY Pizza, want ik ben een goedkope pauperstudent.
Ik denk dat je bedoelt: Nadat ik die rij-instructeur heb bedreigt zodat hij me mijn rijbewijs gaf
Jongeman schreef:Enzevil schreef:Verwend kind, die dingen zijn gewoon lekker hoor.
Dit. Verwacht geen echte Italiaans-restaurant kwaliteit van een diepvriespizza, en met deze zijn zeker niks mis.
DarknessFood schreef:Condom_broke_OHNO schreef:Nou mannen, ik zeg het nog één keer: ''Ik weet niet hoe jullie het geflikt hebben, maar er zijn lang niet zoveel topics als sites als pu.nl en insidegamer.nl . Ik keek net even op pu.nl en jawel hoor, bij de community zijn er zoveel topics die in 1 topic kunnen, niet normaal veel.''
Dat er hier lang niet zoveel topics zijn bedoel ik absoluut als positief nieuws, aangezien het zo duidelijk op 1 topic staat en niet in 1234213435 topics. Goed zo mannen, ga zo door !
(BTW, halen jullie nutteloze topics gewoon weg of worden ze hier niet aangemaakt?)
Nutteloze shit sluiten we, en soms worden ze helemaal verwijderd.
Condom_broke_OHNO schreef:DarknessFood schreef:Condom_broke_OHNO schreef:Nou mannen, ik zeg het nog één keer: ''Ik weet niet hoe jullie het geflikt hebben, maar er zijn lang niet zoveel topics als sites als pu.nl en insidegamer.nl . Ik keek net even op pu.nl en jawel hoor, bij de community zijn er zoveel topics die in 1 topic kunnen, niet normaal veel.''
Dat er hier lang niet zoveel topics zijn bedoel ik absoluut als positief nieuws, aangezien het zo duidelijk op 1 topic staat en niet in 1234213435 topics. Goed zo mannen, ga zo door !
(BTW, halen jullie nutteloze topics gewoon weg of worden ze hier niet aangemaakt?)
Nutteloze shit sluiten we, en soms worden ze helemaal verwijderd.
Goed werk in ieder geval, dat kunnen ze bij pu.nl ook eens doen, in plaats van al die nutteloze topics laten staan in de community.
MichaDutch schreef:Er was geen eten thuis, dus ging mijn moeder snel naar de C1000 om diepvriespizza's te halen. En waar komt ze mee terug? Casa di Mama.
Ik heb het geweigerd op te eten.
Tcp schreef:In Duitsland hadden ze currywürst pizza's, overheerlijk!
MajestueuzeEenhoorn schreef:Enzevil schreef:Duc schreef:Niet al te slanke lange blonde dude, mentor bij groen, mij kun je makkelijk herkennen.
Oké oké wel het veilig doen jongens, we moeten niet schepseltjes krijgen die op jullie lijken.
Mijns inziens kunnen het er juist niet genoeg zijn.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten