BPSG#13 Dat was ik niet, dat was een neger

Gooi hier alles in wat niet in andere fora thuishoort!

Bericht28 aug 2013, 19:58

WO III!! Ga maar vast oefenen met kisten poetsen voor als we straks allemaal weer dienstplichtig worden!
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Baron Bonk

Bericht28 aug 2013, 20:04

Ik eet kwark terwijl ik naar de homosexuele oplichter derek ogleflikker kijk.
I'm on a ship. If you dont know. Well now you know.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Sjenk

Bericht28 aug 2013, 20:06

Ik vind wel dat er ingegrepen moet worden. Gewoon Bashar afknallen, en meteen oprotten
3NCrypt3D

Bericht28 aug 2013, 20:09

Weet je dat zeker? Dat Assad een slechte klootzak is dat is nu wel duidelijk, maar dat betekent niet meteen dat de oppositie/de rebellen goed zijn. Kijk maar naar Egypte, daar werd Mubarak ook afgezet, maar nu is het daar ook weer onrustig met die moslimbroeders. Ik vind dat er eerst een goede oplossing voor de toekomst moet komen en niet meteen soldaten sturen en mensen neerknallen.
Afbeelding
Jongeman

Bericht28 aug 2013, 20:13

Ja kijk maar naar Libië nu een grote puinhoop daar zo.
Afbeelding
Dr.vikingking

Bericht28 aug 2013, 20:14

Gewoon vanuit Turkije ondergrondse leidingen boren en zo de olie wegpompen uit Syrië. Kunnen ze het verder uitzoeken, want dat is de enige reden dat ze daar heen willen.

In ander nieuws: ga van het weekend naar Zeeland voor een paar dagen om de verjaardag van een maatje te vieren. Andere kerel uit Enschede zou langs mijn huis rijden en mij oppikken vrijdag, maar gaat zelf zaterdag weer naar huis, terwijl ik op z'n minst tot zondagavond wil blijven. Dus dat zou met de trein betekenen. Alleen heb ik zo'n bloedende grafhekel aan het openbaar vervoer, dat ik er de voorkeur aan geef twee keer de prijs van een enkeltje uit te geven aan benzine om maar niet met de trein te hoeven (niet alsof ik anders m'n maatje ook niet wat benzinegeld toegeschoven had, dus zoveel meer ben ik niet kwijt). Fuck het OV!
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Baron Bonk

Bericht28 aug 2013, 20:21

Veel plezier in Zeeland.
Afbeelding
Dr.vikingking

Bericht28 aug 2013, 20:27

Baron Bonk schreef:
In ander nieuws: ga van het weekend naar Zeeland voor een paar dagen om de verjaardag van een maatje te vieren. Andere kerel uit Enschede zou langs mijn huis rijden en mij oppikken vrijdag, maar gaat zelf zaterdag weer naar huis, terwijl ik op z'n minst tot zondagavond wil blijven. Dus dat zou met de trein betekenen. Alleen heb ik zo'n bloedende grafhekel aan het openbaar vervoer, dat ik er de voorkeur aan geef twee keer de prijs van een enkeltje uit te geven aan benzine om maar niet met de trein te hoeven (niet alsof ik anders m'n maatje ook niet wat benzinegeld toegeschoven had, dus zoveel meer ben ik niet kwijt). Fuck het OV!

Wat is er zo kut aan de trein? Je hebt toch een Ps Vita?
Afbeelding
Kwakvusj

Bericht28 aug 2013, 20:30

Jongeman schreef:Weet je dat zeker? Dat Assad een slechte klootzak is dat is nu wel duidelijk, maar dat betekent niet meteen dat de oppositie/de rebellen goed zijn. Kijk maar naar Egypte, daar werd Mubarak ook afgezet, maar nu is het daar ook weer onrustig met die moslimbroeders. Ik vind dat er eerst een goede oplossing voor de toekomst moet komen en niet meteen soldaten sturen en mensen neerknallen.

Degene die denken dat de rebellen de goederiken zijn, komen zwaar bedrogen uit. Door Assad is het geweld begonnen, maar door de rebellen is het enorm geëscaleerd. Beide partijen zijn fout bezig.
Ofzoiets.
Duc

Bericht28 aug 2013, 20:45

Duc schreef:
Jongeman schreef:Weet je dat zeker? Dat Assad een slechte klootzak is dat is nu wel duidelijk, maar dat betekent niet meteen dat de oppositie/de rebellen goed zijn. Kijk maar naar Egypte, daar werd Mubarak ook afgezet, maar nu is het daar ook weer onrustig met die moslimbroeders. Ik vind dat er eerst een goede oplossing voor de toekomst moet komen en niet meteen soldaten sturen en mensen neerknallen.

Degene die denken dat de rebellen de goederiken zijn, komen zwaar bedrogen uit. Door Assad is het geweld begonnen, maar door de rebellen is het enorm geëscaleerd. Beide partijen zijn fout bezig.

Precies!
Afbeelding
Jongeman

Bericht28 aug 2013, 21:18

Nou mannen, ik zeg het nog één keer: ''Ik weet niet hoe jullie het geflikt hebben, maar er zijn lang niet zoveel topics als sites als pu.nl en insidegamer.nl . Ik keek net even op pu.nl en jawel hoor, bij de community zijn er zoveel topics die in 1 topic kunnen, niet normaal veel.''

Dat er hier lang niet zoveel topics zijn bedoel ik absoluut als positief nieuws, aangezien het zo duidelijk op 1 topic staat en niet in 1234213435 topics. Goed zo mannen, ga zo door :)!

(BTW, halen jullie nutteloze topics gewoon weg of worden ze hier niet aangemaakt?)
Nooit condooms tweedehands kopen (en zeker niet op Marktplaats van ene meneer Karim)!
Condom_broke_OHNO

Bericht28 aug 2013, 21:19

Ik vind pu.nl helemaal niets nu, vond het een toffe site. Erg jammer dat het zo moest lopen :(.
Nooit condooms tweedehands kopen (en zeker niet op Marktplaats van ene meneer Karim)!
Condom_broke_OHNO

Bericht28 aug 2013, 21:30

Jammer ja
Afbeelding
Dr.vikingking

Bericht28 aug 2013, 21:31

Tot zover worden ze niet aangemaakt.

Edit:
Behalve die van spambots, maar hey, dat gebeurt wel op meerdere sites.
Wallie

Bericht28 aug 2013, 21:34

Condom_broke_OHNO schreef:Nou mannen, ik zeg het nog één keer: ''Ik weet niet hoe jullie het geflikt hebben, maar er zijn lang niet zoveel topics als sites als pu.nl en insidegamer.nl . Ik keek net even op pu.nl en jawel hoor, bij de community zijn er zoveel topics die in 1 topic kunnen, niet normaal veel.''

Dat er hier lang niet zoveel topics zijn bedoel ik absoluut als positief nieuws, aangezien het zo duidelijk op 1 topic staat en niet in 1234213435 topics. Goed zo mannen, ga zo door :)!

(BTW, halen jullie nutteloze topics gewoon weg of worden ze hier niet aangemaakt?)

Nutteloze shit sluiten we, en soms worden ze helemaal verwijderd.
You need a justification penis, up your ass...
DarknessFood
Beheerder

Bericht28 aug 2013, 21:41

Gefeliciteerd Bolhoedbaard!
De Valk

Bericht28 aug 2013, 22:09

Gratuliere Bolhoedbaard!

En ik ben inmiddels ook weer wedergekeerd hier.
Thominator

Bericht29 aug 2013, 01:57

Sjenk schreef:Ik eet kwark terwijl ik naar de homosexuele oplichter derek ogleflikker kijk.

Die man is zo echt dat het wel nep moet zijn!!
To live is to die!
1337n00b

Bericht29 aug 2013, 05:13

Gefeliciteerd Marco!
Lief klein konijntje
The Vice

Bericht29 aug 2013, 05:44

Gefeliciteerd Marco.
En ik heb mijn oude ava terug en ik verander hem een tijd niet.
Jij verdient een sticker!
Marsmannetje

Bericht29 aug 2013, 08:07

3NCrypt3D schreef:
Tcp schreef:
MajestueuzeEenhoorn schreef:alles is fissa.

Oh, en Duc, ik wil je foto, dan kan ik je herkennen op kamp volgende week :$$$$$

Waar gaan jullie naartoe? Auschwitz?

Ik ga ook op kamp dit weekend :D

Hoe gaan jullie? Met de trein?
Afbeelding
Aaahhh! Nosferatu!
Tcp

Bericht29 aug 2013, 09:04

Duc schreef:

Ik snap dat, maar het is vrijwel onmogelijk voor de VS of EU om de rebellen aan te vallen. Die zijn Al-Quaida stijl overal verstopt. Daarnaast is dat geen goeie pr, rebbellen neerschieten

3NCrypt3D schreef:
Tcp schreef:
MajestueuzeEenhoorn schreef:alles is fissa.
Waar gaan jullie naartoe? Auschwitz?

Ik ga ook op kamp dit weekend :D

Hoe gaan jullie? Met de trein?

Via Westerbrok jwz
3NCrypt3D

Bericht29 aug 2013, 10:27

Hoi ik ben weer terug, was een aantal daagjes weg. En ik rijd nu door de wasstraat.
Thanks, but no thanks!
Enzevil

Bericht29 aug 2013, 12:07

Pfoeh, dat tikt aan hoor, 27 zijn!
You need a justification penis, up your ass...
DarknessFood
Beheerder

Bericht29 aug 2013, 12:34

Ik heb een (lieve) reactie geplaatst in het juiste topiek daarvoor.
Thanks, but no thanks!
Enzevil

Snel reageren

Verberg snel reageren
VorigeVolgende

Keer terug naar Slap Geouwehoer