Baron Bonk schreef:
In ander nieuws: ga van het weekend naar Zeeland voor een paar dagen om de verjaardag van een maatje te vieren. Andere kerel uit Enschede zou langs mijn huis rijden en mij oppikken vrijdag, maar gaat zelf zaterdag weer naar huis, terwijl ik op z'n minst tot zondagavond wil blijven. Dus dat zou met de trein betekenen. Alleen heb ik zo'n bloedende grafhekel aan het openbaar vervoer, dat ik er de voorkeur aan geef twee keer de prijs van een enkeltje uit te geven aan benzine om maar niet met de trein te hoeven (niet alsof ik anders m'n maatje ook niet wat benzinegeld toegeschoven had, dus zoveel meer ben ik niet kwijt). Fuck het OV!
Jongeman schreef:Weet je dat zeker? Dat Assad een slechte klootzak is dat is nu wel duidelijk, maar dat betekent niet meteen dat de oppositie/de rebellen goed zijn. Kijk maar naar Egypte, daar werd Mubarak ook afgezet, maar nu is het daar ook weer onrustig met die moslimbroeders. Ik vind dat er eerst een goede oplossing voor de toekomst moet komen en niet meteen soldaten sturen en mensen neerknallen.
Duc schreef:Jongeman schreef:Weet je dat zeker? Dat Assad een slechte klootzak is dat is nu wel duidelijk, maar dat betekent niet meteen dat de oppositie/de rebellen goed zijn. Kijk maar naar Egypte, daar werd Mubarak ook afgezet, maar nu is het daar ook weer onrustig met die moslimbroeders. Ik vind dat er eerst een goede oplossing voor de toekomst moet komen en niet meteen soldaten sturen en mensen neerknallen.
Degene die denken dat de rebellen de goederiken zijn, komen zwaar bedrogen uit. Door Assad is het geweld begonnen, maar door de rebellen is het enorm geëscaleerd. Beide partijen zijn fout bezig.
Condom_broke_OHNO schreef:Nou mannen, ik zeg het nog één keer: ''Ik weet niet hoe jullie het geflikt hebben, maar er zijn lang niet zoveel topics als sites als pu.nl en insidegamer.nl . Ik keek net even op pu.nl en jawel hoor, bij de community zijn er zoveel topics die in 1 topic kunnen, niet normaal veel.''
Dat er hier lang niet zoveel topics zijn bedoel ik absoluut als positief nieuws, aangezien het zo duidelijk op 1 topic staat en niet in 1234213435 topics. Goed zo mannen, ga zo door !
(BTW, halen jullie nutteloze topics gewoon weg of worden ze hier niet aangemaakt?)
3NCrypt3D schreef:Tcp schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:alles is fissa.
Oh, en Duc, ik wil je foto, dan kan ik je herkennen op kamp volgende week :$$$$$
Waar gaan jullie naartoe? Auschwitz?
Ik ga ook op kamp dit weekend
Duc schreef:Jongeman schreef:Weet je dat zeker? Dat Assad een slechte klootzak is dat is nu wel duidelijk, maar dat betekent niet meteen dat de oppositie/de rebellen goed zijn. Kijk maar naar Egypte, daar werd Mubarak ook afgezet, maar nu is het daar ook weer onrustig met die moslimbroeders. Ik vind dat er eerst een goede oplossing voor de toekomst moet komen en niet meteen soldaten sturen en mensen neerknallen.
Degene die denken dat de rebellen de goederiken zijn, komen zwaar bedrogen uit. Door Assad is het geweld begonnen, maar door de rebellen is het enorm geëscaleerd. Beide partijen zijn fout bezig.
3NCrypt3D schreef:Tcp schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:alles is fissa.
Waar gaan jullie naartoe? Auschwitz?
Ik ga ook op kamp dit weekend
Hoe gaan jullie? Met de trein?
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten