League of Legends!

Bericht26 aug 2013, 07:01

Sjenk schreef:Alles met CC, en of goede mobiliteit is "OP" voor jungle.

Ik speel nu met singed lekker gaskraan los en vervolgens elke idioot onderweg op pakken en in het gas gooien.

Ik heb nooit veel Singed gespeeld, niet mijn champion
3NCrypt3D

Bericht26 aug 2013, 09:38

W00t, ben eindelijk gepromote naar Bronze 1, na een pittig spannende game. Mijn eerste potje had ik verloren, dus ik had m'n series eigenlijk al opgegeven. Ben ik toch bij 2 bazen-teams ingedeeld
3NCrypt3D

Bericht27 aug 2013, 19:38

Hebben jullie wel eens problemen met spectaten? Ik krijg bijna altijd na 3 minuten "spectator data failed to load" of iets dergelijks.
Afbeelding
Jongeman

Bericht27 aug 2013, 20:04

Godverdomme Riot, fix de fucking lag in de EUW servers
3NCrypt3D

Bericht27 aug 2013, 20:13

Jongeman schreef:Hebben jullie wel eens problemen met spectaten? Ik krijg bijna altijd na 3 minuten "spectator data failed to load" of iets dergelijks.

Nog nooit gehad
3NCrypt3D

Bericht27 aug 2013, 20:54

Jongeman schreef:Hebben jullie wel eens problemen met spectaten? Ik krijg bijna altijd na 3 minuten "spectator data failed to load" of iets dergelijks.

Ja, de servers staan in brand.
Afbeelding
MajestueuzeEenhoorn

Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht28 aug 2013, 08:43

Volgens mij zijn ze nu bij Riot vrolijk nog meer olie op het vuur aan het gooien
3NCrypt3D

Bericht28 aug 2013, 12:59

De provider van hun servers kan alle druk niet aan en moet hun software hardare enzo upgraden riot is druk mee bezig om hun daarmee te helpen.

"Apologies for the late response, but it took us some time to determine the root cause of the issue. With that now done, I want to share some news regarding recent lag reported on EUW/EUNE, TR and RU servers.
We’ve identified that our provider is suffering from daily over saturation. The amount of data transmitted daily requires additional upgrades to our provider’s infrastructure. We’re currently working with them to complete this as quickly as possible. Since the upgrade fully depends on our partner, it’s hard to give you any reliable ETA, however we’re helping as much as we can to get this maintenance performed during off-peak hours on August 28/29th night. This doesn’t excuse the lack of information and we’re sorry, it gave the impression we weren’t aware and tested your patience.
We completely understand how much this sucks for you guys and how frustrating it is, especially when we’re quiet. As we make changes alongside our providers, we’ll be sure to keep you updated.
Thanks for your understanding. Riot tmx"

source: http://www.reddit.com/r/leagueoflegends ... platforms/
I'm on a ship. If you dont know. Well now you know.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Sjenk

Bericht28 aug 2013, 17:17

Sjenk schreef:De provider van hun servers kan alle druk niet aan en moet hun software hardare enzo upgraden riot is druk mee bezig om hun daarmee te helpen.

"Apologies for the late response, but it took us some time to determine the root cause of the issue. With that now done, I want to share some news regarding recent lag reported on EUW/EUNE, TR and RU servers.
We’ve identified that our provider is suffering from daily over saturation. The amount of data transmitted daily requires additional upgrades to our provider’s infrastructure. We’re currently working with them to complete this as quickly as possible. Since the upgrade fully depends on our partner, it’s hard to give you any reliable ETA, however we’re helping as much as we can to get this maintenance performed during off-peak hours on August 28/29th night. This doesn’t excuse the lack of information and we’re sorry, it gave the impression we weren’t aware and tested your patience.
We completely understand how much this sucks for you guys and how frustrating it is, especially when we’re quiet. As we make changes alongside our providers, we’ll be sure to keep you updated.
Thanks for your understanding. Riot tmx"

source: http://www.reddit.com/r/leagueoflegends ... platforms/" target="_blank

Ah, vandaar.
Afbeelding
MajestueuzeEenhoorn

Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht28 aug 2013, 20:07

Hebben jullie nu al een ranked team gemaakt? Want ik ben eigenlijk nog op zoek
3NCrypt3D

Bericht29 aug 2013, 20:31

Ik word gek van de mensen met wie ik word ingedeeld. Ik mag dan niet geweldig zijn in het spel, ik snap het ten minste een klein beetje. In meer dan de helft van de potjes nu instalocken er gewoon 3 ADCs terwijl ze uitvechten wie bot mag. SHEIß!!!
Afbeelding
Jongeman

Bericht29 aug 2013, 22:12

Jongeman schreef:Ik word gek van de mensen met wie ik word ingedeeld. Ik mag dan niet geweldig zijn in het spel, ik snap het ten minste een klein beetje. In meer dan de helft van de potjes nu instalocken er gewoon 3 ADCs terwijl ze uitvechten wie bot mag. SHEIß!!!

Bij mij wordt om de een of andere reden 3 van de 5 keer duotop geclaimed NADAT ik heb bekendgemaakt dat ik wil junglen. Vervolgens kiezen ze een ADC/supportcombo maar weigeren ze gewoon dat op bot te doen zodat ik bot moet babysitten en de andere lanes, inclusies retarded top, om ganks gaan huilen...
Afbeelding
MajestueuzeEenhoorn

Bericht29 aug 2013, 22:58

Jongeman schreef:Ik word gek van de mensen met wie ik word ingedeeld. Ik mag dan niet geweldig zijn in het spel, ik snap het ten minste een klein beetje. In meer dan de helft van de potjes nu instalocken er gewoon 3 ADCs terwijl ze uitvechten wie bot mag. SHEIß!!!

Jij gaat morgen met moi spelen. Dan gaan we ze ff poepie laten ruiken.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Sjenk

Bericht30 aug 2013, 07:20

Sjenk schreef:

Jeuj! Maar kan het ook zaterdag? Vanavond ben ik weg.
Afbeelding
Jongeman

Bericht30 aug 2013, 07:52

MajestueuzeEenhoorn schreef:

Bij mij wordt om de een of andere reden 3 van de 5 keer duotop geclaimed NADAT ik heb bekendgemaakt dat ik wil junglen. Vervolgens kiezen ze een ADC/supportcombo maar weigeren ze gewoon dat op bot te doen zodat ik bot moet babysitten en de andere lanes, inclusies retarded top, om ganks gaan huilen...

Als collega jungler voel ik met je mee
3NCrypt3D

Bericht30 aug 2013, 09:26

Jongeman schreef:
Sjenk schreef:

Jeuj! Maar kan het ook zaterdag? Vanavond ben ik weg.

Vast wel. Kun je vanmiddag dan niet?

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Sjenk

Bericht01 sep 2013, 11:05

Afbeelding

Met dank aan het dreamteam van gister en warwick natuurlijk.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Sjenk

Bericht01 sep 2013, 11:29

Ja, dat was wel een goed team, alleen volgende keer moet er nog een vijfde bij dat zou leuk zijn
Afbeelding
Jongeman

Bericht01 sep 2013, 11:59

full premade ownage

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Sjenk

Bericht01 sep 2013, 15:49

Sjenk schreef:Afbeelding

Met dank aan het dreamteam van gister en warwick natuurlijk.

Warwick met Ghost.
Kom op, geef ze tenminste een káns om te vluchten... Het is dat je geen Frozen Mallet bouwt.
Afbeelding
MajestueuzeEenhoorn

Bericht01 sep 2013, 17:05

Ook leuk met escapen. Opzich wel leuk idee zo'n frozenmallet eenhoorn plus een attackspeed van meer dan 2 per second....En nog meer tankieness

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Sjenk

Bericht01 sep 2013, 17:19

FM bouw ik altijd op Warwick. Is goed voor HP, AD en chasen. Alledrie niet heel slecht op WW.
Heb je trouwens ooit al van Magewick gehoord?
Afbeelding
MajestueuzeEenhoorn

Bericht01 sep 2013, 17:32

Nope speel hem net een paar dagen. Maar ik weet dat zn Q ziek goed scaled met ap.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Sjenk

Bericht01 sep 2013, 18:22

AP Tryndamere OP.
Zoals het potje thuis poept, poept het nergens.
Afbeelding
Neyeox

Bericht01 sep 2013, 20:19

Yi is OP fucking broken piece of shit champion!

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Sjenk

Snel reageren

Verberg snel reageren
VorigeVolgende

Keer terug naar PC