1337n00b schreef:h0bb1t schreef:Ohhh, ik vind deze topic titel maar poep.
Guttegut wat zijn we weer dankbaar.
DarknessFood schreef:Deze niet, toch?MichaDutch schreef:Het is best wennen om van een 13'' laptop-scherm, naar een 22'' 1920x1080 Full HD scherm te gaan. Ziet er erg mooi uit, alleen zien sommige sites er verkracht uit.
Condom_broke_OHNO schreef:1337n00b schreef:h0bb1t schreef:Ohhh, ik vind deze topic titel maar poep.
Guttegut wat zijn we weer dankbaar.
Het is een compliment hoor, het is poep, net zoals de site bruinepoep, het is goed dus .
MichaDutch schreef:DarknessFood schreef:Deze niet, toch?MichaDutch schreef:Het is best wennen om van een 13'' laptop-scherm, naar een 22'' 1920x1080 Full HD scherm te gaan. Ziet er erg mooi uit, alleen zien sommige sites er verkracht uit.
Neuh, maar bij Youtube is de rechterhelft van het scherm gewoon wit :/
MichaDutch schreef:DarknessFood schreef:Deze niet, toch?MichaDutch schreef:Het is best wennen om van een 13'' laptop-scherm, naar een 22'' 1920x1080 Full HD scherm te gaan. Ziet er erg mooi uit, alleen zien sommige sites er verkracht uit.
Neuh, maar bij Youtube is de rechterhelft van het scherm gewoon wit :/
Baron Bonk schreef:Ach, ik draag tegenwoordig gewoon zwarte sportsokken! Dat houdt ook makkelijker uit elkaar welke ik daadwerkelijk gebruik om te sporten (de witte) en welke ik normaal draag (de zwarte).
1337n00b schreef:Also.. wit is het nieuwe lichtgrijs
De Valk schreef:Baron Bonk schreef:Waarom doe de iTunes Store zo aars met het aanmaken van een account en het kiezen van een betaalmethode |(
Waarom gebruik je iTunes.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten