MichaDutch schreef:Ik mag de PU niet meer, het fanboy-gehalte is tot een zekere hoogte gestegen zodat ik geen zin meer heb op hun fanboygedrag te tolereren.
h0bb1t schreef:BolhoedBaard schreef:Thanks obama
Snel hoor...
1337n00b schreef:Ban me motherfucker!
DarknessFood schreef:Nu de HUB de failliet is, voorzie ik nog meer leden!!! Doneren mensen, DONEREN!!! KEEP THIS SHIT ALIVE!!!
Tcp schreef:DarknessFood schreef:Nu de HUB de failliet is, voorzie ik nog meer leden!!! Doneren mensen, DONEREN!!! KEEP THIS SHIT ALIVE!!!
Wat hoor ik hier over doneren?
h0bb1t schreef:DarknessFood schreef:Nu de HUB de failliet is, voorzie ik nog meer leden!!! Doneren mensen, DONEREN!!! KEEP THIS SHIT ALIVE!!!
Wij moeten eens praten schat.
DarknessFood schreef:Nu de HUB de failliet is, voorzie ik nog meer leden!!! Doneren mensen, DONEREN!!! KEEP THIS SHIT ALIVE!!!
Dr. Oetker schreef:DarknessFood schreef:Nu de HUB de failliet is, voorzie ik nog meer leden!!! Doneren mensen, DONEREN!!! KEEP THIS SHIT ALIVE!!!
On a serious note: gaan wij dan nu de low budget/high quality game (p)reviewing niche vullen?
DarknessFood schreef:Tcp schreef:DarknessFood schreef:Nu de HUB de failliet is, voorzie ik nog meer leden!!! Doneren mensen, DONEREN!!! KEEP THIS SHIT ALIVE!!!
Wat hoor ik hier over doneren?
Iets wat ik al langer voor de grap roep, maar in de toekomst wel handig zou zijn i.v.m. serverkosten.
@1337n00b Als ik je ban, dan kun je vamaf 00:00 weer posten .
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten