3NCrypt3D schreef:Nou, vandaag is een spannende dag voor mij, eerst krijg ik haatmail, daarna probeert een of andere downie me te scammen...
Haatmeneer schreef:Dus jij houdt liever de kleren aan tijdens het neuken?
Guitarherozero schreef:Over dates gesproken: ik zag net toevallig dat ene meisje waar ik een paar dagen terug geen reactie van kreeg toen ik haar op date vroeg en wat ben ik blij dat ze dat niet heeft gedaan ook. Blijkbaar mag je je alleen maar mooi kleden tijdens het uitgaan ofzo.
Guitarherozero schreef:Ik ben atm iets met mijn ex-vriendin aan het afspreken....
Je moeder schreef:Je oma schreef:Over dates gesproken: ik zag net toevallig dat ene meisje waar ik een paar dagen terug geen reactie van kreeg toen ik haar op date vroeg en wat ben ik blij dat ze dat niet heeft gedaan ook. Blijkbaar mag je je alleen maar mooi kleden tijdens het uitgaan ofzo.
Over dates gesproken: ik heb vanavond een date.
Dr. Oetker schreef:Zo, na een lang, maar hulpvaardig gesprek met een KPN-medewerker (Jos), heb ik eindelijk weer draadloos internet voor mijn laptop.
Ik bedankte Jos vriendelijk, waarna hij me vroeg of ik nog verdere vragen had.
Ik vroeg hem of hij wel eens diepvriespizza's kocht, en zo ja, van welk merk. Ik kon het niet laten.
Jos slaagde voor de test, en aldus bedankte ik hem nogmaals, en wenste hem nog een prettige dag.
Dr. Oetker schreef:De meneer van Oxxio die net bij mij aan de deur kwam, wist niet te slagen voor de test.
Arendjanneman schreef:HUB heeft faillissement aangevraagd
http://www.nu.nl/media/3559628/ict-uitg ... t-aan.html" target="_blank" target="_blank
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast