De Valk schreef:Ook een van de eerste Bruine Poeperds, en daar ben ik godverdomme trots op!
DarknessFood schreef:Ik was er al voordat het forum live ging. Stelletje amateurs!
Marsmannetje schreef:De Valk schreef:Ook een van de eerste Bruine Poeperds, en daar ben ik godverdomme trots op!
Ik ook!
29 april geloof ik.
Marsmannetje schreef:DarknessFood schreef:Ik was er al voordat het forum live ging. Stelletje amateurs!
Vervloekt!
We hadden toch allemaal eerlijke kansen?
Arendjanneman schreef:Ja, OMGWBQQ ofzoiets heeft me ooit gezegd dat ik nooit mod zal kunnen worden, omdat ik geen discipline ken ((((((
MichaDutch schreef:Condom_broke_OHNO schreef:MichaDutch schreef:Ik word knettergek van die randmongooltjes op pu.nl die het leuk vinden om overal maar #swek te zijn, en geen moment ergens serieus kunnen posten.
Gelukkig is Bruine Poep er nog <333
We zijn gewoon stoere jongens #YOLO #SWAG #SWEK
GELUKKIG IS BRUINE POEP ER NOG ZEI IK.
3NCrypt3D schreef:
Het worden er steeds meer, ik zweer het je, toen ik net m'n account aanmaakte op PU.nl, waren de enige mongolen daar Rama en Hot12345. Maar de boel is nu letterlijk overstroomd door downies, het is echt niet leuk meer om PU.nl te zitten nu
Guitarherozero schreef:Niemand wil posten in jouw domme topic, accepteer het nou eens gewoon.
Marsmannetje schreef:Guitarherozero schreef:Niemand wil posten in jouw domme topic, accepteer het nou eens gewoon.
Dat doet pijn.
Guitarherozero schreef:Marsmannetje schreef:Guitarherozero schreef:Niemand wil posten in jouw domme topic, accepteer het nou eens gewoon.
Dat doet pijn.
En toch is het zo.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast