Haatmeneer schreef:Toch ergens wel grappig om te zien dat er steeds meer jankers van pu.nl komen die heel hard huilen als ik eens iets post. Kom dan vooral naar de site waar ik nog wel op post.
Enzevil schreef:Inderdaad, jullie hebben een prachtig forum voor ons neergezet, Marco en Coen.
En nog onderhouden jullie het als bazen, mijn complimenten.
Roan schreef:Ode de community. Niks aan zo'n forum, ik protesteer.
MichaDutch schreef:Ik word knettergek van die randmongooltjes op pu.nl die het leuk vinden om overal maar #swek te zijn, en geen moment ergens serieus kunnen posten.
Gelukkig is Bruine Poep er nog <333
Enzevil schreef:Inderdaad, jullie hebben een prachtig forum voor ons neergezet, Marco en Coen.
En nog onderhouden jullie het als bazen, mijn complimenten.
Condom_broke_OHNO schreef:MichaDutch schreef:Ik word knettergek van die randmongooltjes op pu.nl die het leuk vinden om overal maar #swek te zijn, en geen moment ergens serieus kunnen posten.
We zijn gewoon stoere jongens #YOLO #SWAG #SWEK
Wallie schreef:Dat was het weekendje wel.
MichaDutch schreef:Condom_broke_OHNO schreef:MichaDutch schreef:Ik word knettergek van die randmongooltjes op pu.nl die het leuk vinden om overal maar #swek te zijn, en geen moment ergens serieus kunnen posten.
We zijn gewoon stoere jongens #YOLO #SWAG #SWEK
GELUKKIG IS BRUINE POEP ER NOG ZEI IK.
Wallie schreef:DarknessFood schreef:Een uur of wat geleden 1 van de cadeau's voor mijn verjaardag geraden! Overnachting in een hotel dichtbij de Veluwe. Verwacht daar dus ook een tripje van op jijbuis!
Zeker zo'n love hotel.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten