Jongeman schreef:3NCrypt3D, volgensmij snap jij iets niet verdomme. Lees titels van topics.
3NCrypt3D schreef:Jongeman schreef:3NCrypt3D, volgensmij snap jij iets niet verdomme. Lees titels van topics.
Ik snap inderdaad niet wat ik niet snap. Leg ff uit?
MichaDutch schreef:Ik moet wel zeggen dat ik me wel een beetje trots voel nu ik h0bb1t heb weggejaagd.
En duivels ben ik zeker.3NCrypt3D schreef:Jongeman schreef:3NCrypt3D, volgensmij snap jij iets niet verdomme. Lees titels van topics.
Ik snap inderdaad niet wat ik niet snap. Leg ff uit?
''Het bikkel topic #2 (1:00-6:00)'' Zie de tijd? (Volgens mij was het dit topic, het kan ook het Vroege Vogels topic zijn)
Zyrill schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Niet iedereen is een verwend kutkind.
Zegt degene die 1000 euro krijgt van zijn ouders om een PC te maken.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Zyrill schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Niet iedereen is een verwend kutkind.
Zegt degene die 1000 euro krijgt van zijn ouders om een PC te maken.
jamaar ik ben superdankbaar en ik zette 'm zelf in elkaar.
Dus verwend, maybe, kutkind, nee :'(
Wallie schreef:Ja, iedereen gebruikt mij
MichaDutch schreef:Roan schreef:Nou laatste dagje Amerika en morgen 3 uur vertrekken naar Atlanta en dan in de avond naar Amsterdam. Dan weekje rust, gamen, uitgaan, dagje meelopen bij Game Mania en dan 1 september bij Game Mania beginnen jeuj.
Welke GameMania?
MajestueuzeEenhoorn schreef:omg word je verkoper?
krijgen wij dan ook vriendjeskorting :$$$$$
Wallie schreef:Marsmannetje schreef:Wallie schreef:Ja, iedereen gebruikt mij
Mag ik je ook gebruiken?
Doe je ding.
Wallie schreef:Marsmannetje schreef:Jazeker! Wat voor kleur sticker wil je hebben?
Een paarse!
Roan schreef:MichaDutch schreef:Roan schreef:Nou laatste dagje Amerika en morgen 3 uur vertrekken naar Atlanta en dan in de avond naar Amsterdam. Dan weekje rust, gamen, uitgaan, dagje meelopen bij Game Mania en dan 1 september bij Game Mania beginnen jeuj.
Welke GameMania?MajestueuzeEenhoorn schreef:omg word je verkoper?
krijgen wij dan ook vriendjeskorting :$$$$$
Game Mania Delft
En ja, ik krijg op nieuwe en used games 20% korting hihi.
En niet te vergeten corrupte voordelen zoals een PS4 op day one ook al heb ik dat pas 15 augustus ofzo geregeld :$$$
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten