Jongeman schreef:Edit: die kutnegers hebben nu al hun friet met saus en al door de brievenbus gedaan, heads will roll.
h0bb1t schreef:Overigens, ik moet HAVO 4 en 5 doen in 24 weken, plus weekend werk, plus een meid veroveren plus familie en vrienden, plus counterstrike, plus een backpack reis naar Nieuw Zeeland plannen, plus Sword Art Online kijken op het geweldige advies van Enzevil, dus ik zal niet zo veel online zijn op den site.
'T is maar dat jullie het weten.
h0bb1t schreef:Overigens, ik moet HAVO 4 en 5 doen in 24 weken, plus weekend werk, plus een meid veroveren plus familie en vrienden, plus counterstrike, plus een backpack reis naar Nieuw Zeeland plannen, dus ik zal niet zo veel online zijn op den site.
DuistereBanaan schreef:Soms ben ik dan echt weer blij dat ik niet in een stad woon.
Baron Bonk schreef:h0bb1t schreef:Overigens, ik moet HAVO 4 en 5 doen in 24 weken, plus weekend werk, plus een meid veroveren plus familie en vrienden, plus counterstrike, plus een backpack reis naar Nieuw Zeeland plannen, dus ik zal niet zo veel online zijn op den site.
Je vergeet het organiseren van de Bruine Poep Zomer bijeenkomst!
Zyrill schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Niet iedereen is een verwend kutkind.
Zegt degene die 1000 euro krijgt van zijn ouders om een PC te maken.
The Vice schreef:Een beetje een jongetje van 17 sterke drank aanbieden, ik stap naar de politie.
Jongeman schreef:3NCrypt3D, volgensmij snap jij iets niet verdomme. Lees titels van topics.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten