Neyeox schreef:Iemand die een samsung galaxy ace wil kopen? Je kunt er op gamen.
Aan iedereen hier: niet doen, dit ding heeft echt een kutbatterij.
Neyeox schreef:Iemand die een samsung galaxy ace wil kopen? Je kunt er op gamen.
Jongeman schreef:Ik heb nog Mirror's Edgar en Battlefield 3 in de aanbieding, doe een bod (geen Dota 2 pls)
Baron Bonk schreef:Even over analoog spul gesproken: iemand toevallig interesse in een trainingsbankje (vrijwel nieuw)+halter+dumbbell halters+heel veel schijven?
Jongeman schreef:Ik heb nog Mirror's Edgar en Battlefield 3 in de aanbieding, doe een bod (geen Dota 2 pls)
Boomstein schreef:Baron Bonk schreef:Even over analoog spul gesproken: iemand toevallig interesse in een trainingsbankje (vrijwel nieuw)+halter+dumbbell halters+heel veel schijven?
Ja! Moet je ervoor hebben?
MajestueuzeEenhoorn schreef:Zoals je in de openingspost kan lezen, heb ik een Hitman: Absolution/Sleeping Dogs en een Saints Row 3 poster in m'n kast liggen.
3NCrypt3D schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Zoals je in de openingspost kan lezen, heb ik een Hitman: Absolution/Sleeping Dogs en een Saints Row 3 poster in m'n kast liggen.
Ik heb niet veel met die games, ik zoek posters van games als Dishonored, TLOU en de next-gen titels. Hoeveel vraag je voor die Hitman poster? Want misschien wil ik die wl hebben
MajestueuzeEenhoorn schreef:3NCrypt3D schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Zoals je in de openingspost kan lezen, heb ik een Hitman: Absolution/Sleeping Dogs en een Saints Row 3 poster in m'n kast liggen.
Ik heb niet veel met die games, ik zoek posters van games als Dishonored, TLOU en de next-gen titels. Hoeveel vraag je voor die Hitman poster? Want misschien wil ik die wl hebben
Elk aannemelijk bod, eigenlijk. Voor mijn part geef je me een TF2 crate key of een skin op League of Legends xD
Bedenk iets leuks, zou ik zeggen...
3NCrypt3D schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:
Elk aannemelijk bod, eigenlijk. Voor mijn part geef je me een TF2 crate key of een skin op League of Legends xD
Krijg je Assassin Yi van me . Nee grapje, welke champs speel je?
MajestueuzeEenhoorn schreef:3NCrypt3D schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:
Krijg je Assassin Yi van me . Nee grapje, welke champs speel je?
Ik noem effe wat skins die ik schtoer vind:
Royal en Asylum Shaco
Emumu en Almost-Prom King Amumu
En dan het liefst Asylum Shaco als je he gul voelt, want die skin is super fucking vet. Maar hee, gratis shit is sowieso kewl :')
Voeg me trouwens sowieso maar toe op LoL, ik ben AweUnicorn.
EDIT: P.S. ik wilde dit dus in een PM doen, maar die kon ik niet versturen... :'(
Kwakvusj schreef:Heeft iemand nog Retro-games liggen waar ie toch niks mee doet? Ik moet namelijk nog een enorme inhaalslag maken op het vlak van gamegeschiedenis.
Condom_broke_OHNO schreef:Kwakvusj schreef:Heeft iemand nog Retro-games liggen waar ie toch niks mee doet? Ik moet namelijk nog een enorme inhaalslag maken op het vlak van gamegeschiedenis.
Ik heb wat Gameboy en Gameboy Color games die je misschien wilt. Wil je gameboy of gameboy color games?
Keer terug naar Gaming algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten