Ik heb er verdomme geen draaien.
#livin'ontehedge #yolo
DarknessFood schreef:Haatmeneer schreef:De toeval is met ons, ik was van plan iemand op steam te vragen of die ervaring ermee had aangezien het aan werd geraden.
Gewoon downloaden via de microsoft website lijkt me?
De link staat hierboven . Gebruik hem zelf al jaren, sinds AVG troep werd.
Haatmeneer schreef:Hmmmm, AVAST schijnt ook goed te zijn EN is gratiesj.
Was sowieso van plan binnenkort (rond kerstvakantie ofzo) een algehele 'delete alle shit en begin opnieuw' te doen. Zal even wat reviews van de beschikbare scanners doorlezen.
Je kunt toch ook meerdere gebruiken, als in de zin van: zowel Windows Essentials EN Avast?
DarknessFood schreef:Hoe krijg je dat nou voor elkaar? De mijne is ook verre van echt, maar kan hem gewoon gebruiken.
Jongeman schreef:Haatmeneer schreef:Hmmmm, AVAST schijnt ook goed te zijn EN is gratiesj.
Was sowieso van plan binnenkort (rond kerstvakantie ofzo) een algehele 'delete alle shit en begin opnieuw' te doen. Zal even wat reviews van de beschikbare scanners doorlezen.
Je kunt toch ook meerdere gebruiken, als in de zin van: zowel Windows Essentials EN Avast?
Als je er 2 hebt werken ze elkaar meestal tegen, dus ik zou er maar eentje nemen.
The Vice schreef:DarknessFood schreef:Dan moet je een dingetje downloaden dat "remove VATS" heet. Je hebt de beruchte update binnen gehengeld.
Zat bij de download.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Bij mij zat hij standaard ofzo, ik heb niks gedownload maar ik heb 'm lekker wel. Puh!
Oh, en deze is grappig.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten