Enzevil schreef:Als je dit opent lees je de grootste spoiler van 2013....
Yannie schreef:VGHS is tof, al was het maar vanwege The Law. Die gast gaat helemaal los met acteren.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Yannie schreef:VGHS is tof, al was het maar vanwege The Law. Die gast gaat helemaal los met acteren.
Dit.
De Valk schreef:Hobbit kijken, top film.
Baron Bonk schreef:De Valk schreef:Hobbit kijken, top film.
Ik wacht nog even tot de extended edition uitkomt. Oktober of november geloof ik. En dan in 2016 natuurlijk de verzamelbox met alle drie de films extended
h0bb1t schreef:Zelfs als een Peter Jackson en Tolkien fan heeft de hobbit best wel wat fouten waar helaas overheen gehyped word.
Sjenk schreef:h0bb1t schreef:Zelfs als een Peter Jackson en Tolkien fan heeft de hobbit best wel wat fouten waar helaas overheen gehyped word.
Nou verklaar jezelf is dan. Zonder eventueele spoilers die in de volgende film kunnen komen.
De Valk schreef:Dat Radagast gedoe is ook verzonnen (niet in het boek voorkomend) volgens mij he?
Ik weet het niet meer, het is alweer jaren geleden dat ik dat boek gelezen.
The Vice schreef:Wow, gewoon geen kater.
MajestueuzeEenhoorn schreef:De Valk schreef:Dat Radagast gedoe is ook verzonnen (niet in het boek voorkomend) volgens mij he?
Ik weet het niet meer, het is alweer jaren geleden dat ik dat boek gelezen.
Dat Radagast-gedoe is het ringgeest-gedoe hè. Met z'n zieke bos. Waarom kent mijn autocorrect het woord 'bos' niet?
Dr. Oetker schreef:Halverwege een fietstocht van 56 km een lekke band krijgen is niet grappig...
Guitarherozero schreef:The Vice schreef:Wow, gewoon geen kater.
Gast ik was pas om half 1 wakker ofzo :')
Wallie schreef:Hoi.
http://www.bol.com/nl/p/gears-of-war-judgment-draadloze-xbox-360-controller/1004004013497278/?Referrer=ADVNLPPce848900cdbf9297000000006a000000411
Met dank aan klaasjan007 geen idee als die hier rond zwerft.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten