Thominator schreef:Vandaag lekker een dagje naar Utrecht geweest! Thuis gekomen met wat boeken en een comic.
Tevens ook een hoesje voor mijn toekomstige smartphone gehaald, waarvan ik vanochtend een sms'je heb ontvangen dat ie verzonden is! Ik ben benieuwd.
Duc schreef:Thominator schreef:Vandaag lekker een dagje naar Utrecht geweest! Thuis gekomen met wat boeken en een comic.
Tevens ook een hoesje voor mijn toekomstige smartphone gehaald, waarvan ik vanochtend een sms'je heb ontvangen dat ie verzonden is! Ik ben benieuwd.
Heb je die comic (en misschien ook boeken) gehaald bij die stripwinkel aan de Oudegracht?
En voor welk mobiel is je hoesje?
Oh en heren, ik heb even een vraagje. Ik heb het al opgezocht, maar internet is er niet duidelijk over.
In de Franse Revolutie was er grootschalige vervolging van aristocraten/adel, maar wanneer begon die: Meteen aan het begin van de Franse Revolutie, of tijdens het Schrikbewind/Terreur, of op een ander tijdstip? Vroeger wist ik dit, maar mijn kennis van de Franse Revolutie laat me in de steek.
Neyeox schreef:h0bb1t schreef:En volg me op Twitter: Snulfred.
#Swahg
Zet je er wel eens wat interessants op?
De Valk schreef:Duc schreef:Thominator schreef:Vandaag lekker een dagje naar Utrecht geweest! Thuis gekomen met wat boeken en een comic.
Heb je die comic (en misschien ook boeken) gehaald bij die stripwinkel aan de Oudegracht?
Oh en heren, ik heb even een vraagje. Ik heb het al opgezocht, maar internet is er niet duidelijk over.
In de Franse Revolutie was er grootschalige vervolging van aristocraten/adel, maar wanneer begon die: Meteen aan het begin van de Franse Revolutie, of tijdens het Schrikbewind/Terreur, of op een ander tijdstip? Vroeger wist ik dit, maar mijn kennis van de Franse Revolutie laat me in de steek.
Natuurlijk niet aan het begin van de revolutie. Toen de revolutie in 1789 begon met de bestorming van de Bastille had het volk nog niet de macht, en er waren zeker nog geen groepen en ideeën gevormd (Girondijnen, Jakobijnen enzo) om specifiek bepaalde mensen te doodden. Bovendien werd het gebruik van de Guillotine (kenmerkend voor het schrikbewind) pas vanaf 1790/1791 in gebruik gesteld.
Duc schreef:Thominator schreef:Vandaag lekker een dagje naar Utrecht geweest! Thuis gekomen met wat boeken en een comic.
Thominator schreef:Het is een universeel hoesje, en ik ga em gebruiken voor mijn Xperia T die als het goed is morgen binnenkomt.
Arendjanneman schreef:Hobb1t, helaas kan ik niet wijs worden uit je tweets, ik ben niet zo goed in de Franse taal. Wel een vette avatar.
h0bb1t schreef:Arendjanneman schreef:Hobb1t, helaas kan ik niet wijs worden uit je tweets, ik ben niet zo goed in de Franse taal. Wel een vette avatar.
Das engels, sukkol!11!
h0bb1t schreef:En als alle One Piece kijkers even het One Piece topiek uit zouden kunnen checken. <3
Baron Bonk schreef:Shit, verkeerde keuzes gemaakt in Deus Ex Nu ben ik weer de lul tijdens een boss fight.
Haatmeneer schreef:Baron Bonk schreef:Shit, verkeerde keuzes gemaakt in Deus Ex Nu ben ik weer de lul tijdens een boss fight.
Ik speelde hem pas nogmaals uit met de intentie een achievement te krijgen waarbij je niemand in het hele spel dood mocht maken. Eenmaal bij het einde kreeg ik de achievement helaasch niet. God knows waar ik iemand over een railing heb gegooid, maar dat stond dan weer nergens.
Anyway, gaan er hier nog mensen komend jaar in Utrecht een opleiding doen?
Baron Bonk schreef:Haatmeneer schreef:Baron Bonk schreef:Shit, verkeerde keuzes gemaakt in Deus Ex Nu ben ik weer de lul tijdens een boss fight.
Ik speelde hem pas nogmaals uit met de intentie een achievement te krijgen waarbij je niemand in het hele spel dood mocht maken. Eenmaal bij het einde kreeg ik de achievement helaasch niet. God knows waar ik iemand over een railing heb gegooid, maar dat stond dan weer nergens.
Anyway, gaan er hier nog mensen komend jaar in Utrecht een opleiding doen?
Dat heb ik ook gehad met een side mission. Wilde die kerel levend binnen halen zoals gevraagd, sla ik 'm knockout, flikkert ie in water dat onder stroom staat Gelukkig moet ik er nog een keer door heen om ook de Legend en Foxiest of the Hounds trophies te halen.
En: Vandaag koffie en taart voor degene die persoonlijk aan komt bellen mij thuis met wachtwoord "Bruine poep-member [...] feliciteert Baron Bonk".
Duc schreef:Thominator schreef:Het is een universeel hoesje, en ik ga em gebruiken voor mijn Xperia T die als het goed is morgen binnenkomt.
Oja, wij zijn mobielbro's :brofist:
Wat voor hoesje (insteek, flipcover, siliconen)? Ik heb een preferentie voor insteekhoesjes, flipcovers gaan bij mij te snel kapot.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten