Wauwie. Ter gelegenheid van Quintly's app ben ik ook maar eens mijn gehele naam gaan googlen.
De eerste twee pagina's hebben exclusief resultaten erop die gaan over mij. Ik voel me beroemd.
Jongeman schreef:Wat is dat voor mooi prutje in die pot? *IYKWIM*
Wallie schreef:Die moeders moeten blij zijn dat hun nageslacht wordt bekeken, anders moeten ze thuis maar een zwembad aanleggen.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Wauwie. Ter gelegenheid van Quintly's app ben ik ook maar eens mijn gehele naam gaan googlen.
De eerste twee pagina's hebben exclusief resultaten erop die gaan over mij. Ik voel me beroemd.
Jongeman schreef:Zo zo, waar is dat zwembad?
h0bb1t schreef:Wallie schreef:Die moeders moeten blij zijn dat hun nageslacht wordt bekeken, anders moeten ze thuis maar een zwembad aanleggen.
Ja, maar badmeesters staan nog lager dan obers op de respect-ranglijst.
Doornroosje schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Wauwie. Ter gelegenheid van Quintly's app ben ik ook maar eens mijn gehele naam gaan googlen.
Ik heb niet eens mijn naam gegoogled.. Ik kreeg een mention op Twitter terwijl die voor hen bedoeld was! Ze azen nu vast op mijn username!
h0bb1t schreef:Jongeman schreef:Zo zo, waar is dat zwembad?
Roggel
(Foto's)
https://www.google.nl/search?hl=nl&gs_rn=11&gs_ri=psy-ab&tok=1Koz2G4mDiuj91dSHQMRDQ&pq=de+leistert&cp=17&gs_id=o&xhr=t&q=de+leistert+zwembad&safe=off&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.45645796,d.d2k&biw=1366&bih=653&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=U51-UfW2H4ql0QWHmYGACg#imgrc=_
Jongeman schreef: Dirty Dion gespot
MajestueuzeEenhoorn schreef:h0bb1t schreef:Jongeman schreef:Zo zo, waar is dat zwembad?
Roggel
(Foto's)
https://www.google.nl/search?hl=nl&gs_rn=11&gs_ri=psy-ab&tok=1Koz2G4mDiuj91dSHQMRDQ&pq=de+leistert&cp=17&gs_id=o&xhr=t&q=de+leistert+zwembad&safe=off&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.45645796,d.d2k&biw=1366&bih=653&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=U51-UfW2H4ql0QWHmYGACg#imgrc=_
Nou, met de meiden op de meeste van die foto's wil je inderdaad misschien toch niet flirten...
Doornroosje schreef:Jongeman schreef: Dirty Dion gespot
Dit is niks voor Dion. Hij heeft ze liever naakt.
h0bb1t schreef:Met mensen op foto's kun je sowieso niet flirten.
h0bb1t schreef:Doornroosje schreef:Jongeman schreef: Dirty Dion gespot
Dit is niks voor Dion. Hij heeft ze liever naakt.
En vrouwelijk.
MajestueuzeEenhoorn schreef:h0bb1t schreef:Met mensen op foto's kun je sowieso niet flirten.
Moest die grap nou écht?
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast