MajestueuzeEenhoorn schreef:Zou er een snelle reageerfunctie toegevoegd kunnen worden?
Nou moet je op die knop klikken om naar de reactiepagina te gaan en alles...
Een quick reaction button ja! Dat is wel fijn inderdaad.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Zou er een snelle reageerfunctie toegevoegd kunnen worden?
Nou moet je op die knop klikken om naar de reactiepagina te gaan en alles...
Baron Bonk schreef:Ik zie het niet
9. Een snelle reageerknop, of veld, op het topic zelf die je niet naar een nieuwe pagina brengt maar toestaat om snel te reageren zonder opmaak tools etc. (Dit zie je wel vaker op fora, maar ik ben ff de precieze naam kwijt.)
h0bb1t schreef:Baron Bonk schreef:Ik zie het niet9. Een snelle reageerknop, of veld, op het topic zelf die je niet naar een nieuwe pagina brengt maar toestaat om snel te reageren zonder opmaak tools etc. (Dit zie je wel vaker op fora, maar ik ben ff de precieze naam kwijt.)
Wallie schreef:Ik weet niet als dit een probleem is, maar je kunt naar jezelf PMen.
DarknessFood schreef:Wallie schreef:Ik weet niet als dit een probleem is, maar je kunt naar jezelf PMen.
Wat is daar erg aan? Zo kun je dit forum als agenda gebruiken!!! #yolo
Baron Bonk schreef:Voor puntje 7 in de huidige lijst is de oplossing om even aan te vinken in je profiel dat zomertijd van kracht is...
MajestueuzeEenhoorn schreef:Een spoileroptie in de BBcode.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Oh, en waarom is er nog geen 'algemeen' topic in Games & Gaming?
Doornroosje schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Oh, en waarom is er nog geen 'algemeen' topic in Games & Gaming?
dit²
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten