Want Duitse power metal.
3NCrypt3D schreef:Guitarherozero schreef:3NCrypt3D schreef:Ah. Ik weet nog toen ik hier net zat, ik hier metal albums ging posten, ook al luisterde ik ze niet. Dat allemaal om hier een beetje 'respect' te krijgen.
Wat was ik toch autistisch eerst. En hoewel dit niet het juiste topic is, bedankt voor alle mentale groei die ik hier heb mogen doormaken gasten.
Awwwhh is toch niet nodig joh.
Ik vind nog steeds dat dankbaarheid op z'n plaats is. Op een ander forum zou ik zijn weggepest.
OT=Vandaag is Megadeth dag.
Ik weet niet waarom ik deze band vroeger nooit heb geluisterd.
Guitarherozero schreef:Yo Crypt probeer eens de charts uit op rateyourmusic.com. Kan je ook specificeren op land en era etc. Krijg je soms de meest vette albums die niet meteen voor de hand liggen. Vooral leuk als je alle bekende bands allang kent.
Wallie schreef:
3NCrypt3D schreef:Ik ben positief verrast. Door de hoeveelheid keer dat jullie deze band(?) posten dacht ik dat ik te maken zou hebben met een enorm niche/hipster muziek. Maar ik vind het erg goed klinken. Beetje een mix van hardrock en industrial. Klinkt lekker, ondanks het geschreeuw (als ik dat zo mag noemen).
Wallie schreef:3NCrypt3D schreef:Ik ben positief verrast. Door de hoeveelheid keer dat jullie deze band(?) posten dacht ik dat ik te maken zou hebben met een enorm niche/hipster muziek. Maar ik vind het erg goed klinken. Beetje een mix van hardrock en industrial. Klinkt lekker, ondanks het geschreeuw (als ik dat zo mag noemen).
Aight, maar NIN (nog steeds een project imo) is niet alleen dat, die shit is over de jaren heen zoveel veranderd en het blijft goed, het album Year Zero is bijvoorbeeld meer electronic en heeft een heel groot fictief verhaal erachter. Ghosts I-IV is dan weer ambient. En dan nog te zwijgen over het hele remix gebeuren.
Ik denk dat jij The Slip ook kan waarderen. Valt hier gratis te downloaden: http://theslip.nin.com/
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten