The Vice schreef:Dr. Oetker schreef:Pinkpop is niet interessant meer geweest sinds 1996...
Ik was in 2011 geweest en toen was het wel leuk.
Ik was er ook in 2011, vond t best wel een goede line-up
The Vice schreef:Dr. Oetker schreef:Pinkpop is niet interessant meer geweest sinds 1996...
Ik was in 2011 geweest en toen was het wel leuk.
Dr. Oetker schreef:Als je niet weet wat je gemist heb, kan dat best. Doet er ook niet toe, als je het maar naar je zin hebt gehad.
The Vice schreef:Doornroosje schreef:Thominator schreef:Ik ga dit jaar naar FortaRock XL, alweer m'n 3e FortaRock festival op rij!
Ik ga dit jaar voor het eerst en ik ga voor Airbourne, Audrey Horne, Mötorhead en natuurlijk Rammstein. Jij?
Ik ga ook naar Fortarock, ik ga vooral voor Five Finger Death Punch, Motörhead, Amon Amarth en Volbeat, Rammstein mag doodvallen van mij.
Thominator schreef:Ik heb mij rijkelijk vermaakt gisteren, erg vet!
Bands die ik gezien heb zijn AmenRa, Enslaved, Mastodon, Amon Amarth, Opeth en Rammstein, met de beste act van de dag toch wel Opeth.
Wie heb jij allemaal gezien, Vice? En komt Doornroosje hier überhaupt nog?
Thominator schreef:Amon Amarth was idd ook erg goed, ja. Ik vond verder de moshpits bij Enslaved irritant, vooral bij het eerste nummer Thoughts Like Hammers, dat is toch helemaal geen mosh nummer.. En ik werd opeens door een dude in de pit geduwd waardoor ik op de grond flikkerde.. ugh.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten