Post hier (je eigen) foto's, filmpjes, en gewoon teksten van/over de live optredens waar jij naar toe gegaan bent/gaat. Kortom, alles over live optredens.
Zelf ga ik naar het "Best kept secret"-festival op 23 juni (de zondag dus), ik kijk het meest uit naar Sigur Rós en Portishead, maar de anderen mogen er natuurlijk ook best zijn.
Ik bezoek regelmatig concerten, en heb er ook aardig veel bezocht. De laatste concerten die ik bezocht heb zijn Ufomammut in Merleyn en Oranjepop. Aankomende concerten zijn Steven Wilson in de Boerderij en FortaRock XL.
Ik heb behoorlijk wat concerten achter de rug, onlangs nog Skrillex die super fucking heftig was in de HMH. Mocht dit niet als concert gelden dan hebben we nog het volgende:
Slayer / Slipknot / Marilyn Manson / Limp Bizkit / Mastodon / Epica / enz / enz
Vorig jaar naar Coldplay op het malieveld geweest. Was geweldig. Het jaar ervoor naar Rockwerchter geweest dat was episch en dit jaar naar Indian Summer festival voor The Prodigy!
Omdat dit topic me ertoe uitdaagt: Lowlands '95 Leftfield, Paradiso, Amsterdam 13-4, '96 At the debut Leftfield gig, in Amsterdam, the Dutch police were close to arresting the sound-man due to the sound system reaching illegal volumes Pinkpop '96 Lowlands '96 Lowlands '97 Lowlands '98 Lowlands '99 Lowlands '01 Lowlands '02 Orbital, The Melkweg, Amsterdam, 13-4, '12
Ik was donderdag bij Torche + Pelican in 013 om te flyeren voor Incubate Festival (Immortal/Mayhem/Acid House dj's etc). Was een zeer tof concert moet ik zeggen.
Ik flyer er dan ook niet voor niets voor. Het is gewoon een tof festival die de beste acts uit alle genres biedt.
Tevens volgende week naar Smashing Pumpkins in 013. Hoewel slechts de bandleider over is van de originele line-up toch een kaartje gekocht voor de gigantische nostalgiefactor.
Ik ben niet heel erg bekend met de Smashing Pumpkins, maar ik heb wel dat laatste album, Oceania, gehoord, en die is echt fucking geweldig moet ik zeggen.