BPSG #49 Barones Bonk

Gooi hier alles in wat niet in andere fora thuishoort!

Bericht25 mei 2018, 21:13

Goeie morgen.
Avatar gebruiker
Wallie
 
Berichten: 2834
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:17
Woonplaats: Jouw kledijkast

Bericht27 mei 2018, 10:33

Baron Bonk schreef:Als je de goede treft kan dat meevallen.

Ja, tref die maar.
En als dat gebeurt, word je in je hart geschopt.
Ofzoiets.
Avatar gebruiker
Duc
 
Berichten: 2003
Geregistreerd: 26 apr 2013, 22:42
Woonplaats: Utreg

Bericht27 mei 2018, 13:44

Duc schreef:
Baron Bonk schreef:Als je de goede treft kan dat meevallen.

Ja, tref die maar.
En als dat gebeurt, word je in je hart geschopt.


Dan was het dus niet de goede... Klinkt een beetje als makkelijk lullen nu van mijn kant, maar als het écht is, dan voelt het ook anders.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht27 mei 2018, 19:56

De hele week gaar als de pest geweest, maar dan toch eindelijk deze sticky gemaakt.
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6975
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht27 mei 2018, 20:00

Goed bezig.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht28 mei 2018, 20:12

Minste wat ik kon doen, naast kapot gaan van de hitte enzo.
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6975
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht28 mei 2018, 21:08

Gisteren een uurtje God of War gespeeld (eindelijk met drie weken vertraging). Moet nog even wennen aan de nieuwe stijl/gameplay.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht29 mei 2018, 05:42

DarknessFood schreef:De hele week gaar als de pest geweest, maar dan toch eindelijk deze sticky gemaakt.


Ik laat mijn mod functies weer eens links liggen.
PU-Forum en Ronde Tafel veteraan.
Afbeelding
Avatar gebruiker
h0bb1t
Moderator
 
Berichten: 791
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:01
Woonplaats: Limburg, Nederland, Europa, De Aarde, Sol, De Melkweg, Het Universum.

Bericht29 mei 2018, 05:42

Wallie schreef:Goeie morgen.


Hoi!
PU-Forum en Ronde Tafel veteraan.
Afbeelding
Avatar gebruiker
h0bb1t
Moderator
 
Berichten: 791
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:01
Woonplaats: Limburg, Nederland, Europa, De Aarde, Sol, De Melkweg, Het Universum.

Bericht29 mei 2018, 14:21

Baron Bonk schreef:
Duc schreef:
Baron Bonk schreef:Als je de goede treft kan dat meevallen.

Ja, tref die maar.
En als dat gebeurt, word je in je hart geschopt.


Dan was het dus niet de goede... Klinkt een beetje als makkelijk lullen nu van mijn kant, maar als het écht is, dan voelt het ook anders.

Eh, het is sowieso lastig om een toekomst te voorspellen. 100% compitabel ben je toch nooit, is vooral of je je daar overheen kan zetten.
Maar ach, komt wel. Momenteel toch te druk voor iets serieus.

Baron Bonk schreef:Gisteren een uurtje God of War gespeeld (eindelijk met drie weken vertraging). Moet nog even wennen aan de nieuwe stijl/gameplay.

Maar? Blij verrast? Visuals zijn gegarandeerd geweldig, maar hoe bevalt het verhaal?
Ofzoiets.
Avatar gebruiker
Duc
 
Berichten: 2003
Geregistreerd: 26 apr 2013, 22:42
Woonplaats: Utreg

Bericht30 mei 2018, 09:57

Visuals zijn vet ja. Jammer dat ik geen Pro icm met een 4K/HDR tv heb. Combat moet ik nog even inkomen, vooral ook qua besturing. Qua verhaal sta ik echt nog aan het begin, maar m’n gevoel zegt al wel dat dat een veel prominentere (en sterke) rol gaat spelen en daar hou ik wel van.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht01 jun 2018, 20:37

h0bb1t schreef:
DarknessFood schreef:De hele week gaar als de pest geweest, maar dan toch eindelijk deze sticky gemaakt.


Ik laat mijn mod functies weer eens links liggen.


Ja klootzak!

Mensen goed nieuws! Het is niet meer tering warm!
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6975
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht03 jun 2018, 06:59

Gister hele dag op fortarock geweest en oa alestorm live gezien. Fucking geweldig
I'm on a ship. If you dont know. Well now you know.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Sjenk
 
Berichten: 2012
Geregistreerd: 29 apr 2013, 14:40

Bericht03 jun 2018, 09:47

Omg ik was gister ook op Forta! Alestorm was inderdaad weer een goed feestje
Avatar gebruiker
Thominator
 
Berichten: 3161
Geregistreerd: 01 mei 2013, 22:47
Woonplaats: Erreges in Gelderland

Bericht03 jun 2018, 16:54

De afgelopen 5 maanden zijn een paar jongens en ik bezig geweest met bedenken en het maken van een short film. Gister waren de eerste opnames en ze zijn erg nice (maar ik ben bevoorordeeld, dus dat scheelt).
PU-Forum en Ronde Tafel veteraan.
Afbeelding
Avatar gebruiker
h0bb1t
Moderator
 
Berichten: 791
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:01
Woonplaats: Limburg, Nederland, Europa, De Aarde, Sol, De Melkweg, Het Universum.

Bericht03 jun 2018, 19:41

h0bb1t schreef:De afgelopen 5 maanden zijn een paar jongens en ik bezig geweest met bedenken en het maken van een short film. Gister waren de eerste opnames en ze zijn erg nice (maar ik ben bevoorordeeld, dus dat scheelt).


Zag het ja. Wat voor iets is het?
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6975
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht03 jun 2018, 21:43

Thominator schreef:Omg ik was gister ook op Forta! Alestorm was inderdaad weer een goed feestje

Noice. Ik stond helemaal vooraan in het midden. Het geluid dat af en toe op je af kwam damn.
I'm on a ship. If you dont know. Well now you know.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Sjenk
 
Berichten: 2012
Geregistreerd: 29 apr 2013, 14:40

Bericht06 jun 2018, 16:01

DarknessFood schreef:
Mensen goed nieuws! Het is niet meer tering warm!

Hahahahahahahahahaha. Nee.
Ofzoiets.
Avatar gebruiker
Duc
 
Berichten: 2003
Geregistreerd: 26 apr 2013, 22:42
Woonplaats: Utreg

Bericht06 jun 2018, 19:38

Mensen slecht nieuws! Het is weer tering warm!
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6975
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht06 jun 2018, 23:31

Had ik al gezegd dat het hier ondanks dat het tering warm is verder echt heel erg goed gaat?
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht07 jun 2018, 20:25

Dat laatste niet nee, maar wel fijn om te horen. Ik had gisteren zowaar een idee om toch een keer de Labbers reeks af te maken.
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6975
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht08 jun 2018, 11:07

DarknessFood schreef:Dat laatste niet nee, maar wel fijn om te horen. Ik had gisteren zowaar een idee om toch een keer de Labbers reeks af te maken.

Doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het doe het

Overigens, mochten jullie ooit nog een escape room willen doen, dan kan ik van harte zowel The Dome als de Meisjeskamer in Bunschoten aanraden. The Dome is fantastisch in elkaar gezet qua technologie, en de Meisjeskamer is fucking eng maar wel heel tof aangekleed.
Ofzoiets.
Avatar gebruiker
Duc
 
Berichten: 2003
Geregistreerd: 26 apr 2013, 22:42
Woonplaats: Utreg

Bericht09 jun 2018, 15:29

Mensen ontmoeten die je niet kent maar waar je wel een gesprek mee moet beginnen > "Warm weertje, he?"
PU-Forum en Ronde Tafel veteraan.
Afbeelding
Avatar gebruiker
h0bb1t
Moderator
 
Berichten: 791
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:01
Woonplaats: Limburg, Nederland, Europa, De Aarde, Sol, De Melkweg, Het Universum.

Bericht11 jun 2018, 07:59

Bah, small talk. Gewoon meteen to the point komen, en anders "eventjes" naar de wc gaan werkt heel goed.
Ofzoiets.
Avatar gebruiker
Duc
 
Berichten: 2003
Geregistreerd: 26 apr 2013, 22:42
Woonplaats: Utreg

Bericht12 jun 2018, 21:27

Zijn hier nog mensen van de oude garde?
DunneDraak
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 12 jun 2018, 21:24

Snel reageren

   
Verberg snel reageren
VorigeVolgende

Keer terug naar Slap Geouwehoer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron