Want er schijnen Bruinlingen te zijn met toffe tattoo's.
Zelf ga ik er nooit 1 nemen, want ik ga bloed geven/orgaandonor zijn.
The Vice schreef:Ik zal er ooit wel een nemen, ik laat sowieso eerst een tekening maken en als ik na 1+ jaar nog steeds tevreden ben met de tekening laat ik hem zetten.
Doornroosje schreef:The Vice schreef:Ik zal er ooit wel een nemen, ik laat sowieso eerst een tekening maken en als ik na 1+ jaar nog steeds tevreden ben met de tekening laat ik hem zetten.
Ja dat is een heel goed idee. Ik zie het een beetje als ''je favoriete band/artiesten''. Die van mij wisselen om het jaar, al blijf ik altijd groot fan van Eagles, Rolling Stones en Fleetwood Mac. Als je tattoo dezelfde voorkeur van jou krijgt als van je favoriete artiesten, dan zal je geen spijt krijgen als je hem laat zetten.
Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel, want ik lees t nu terug en het is nogal vaag hahaha
The Vice schreef:Mijn favoriete band is mijn favoriete band sinds ik ze voor het eerst hoorde, wat nu al ongeveer 6 jaar geleden is. Ik zie het ook niet veranderen maar een bandlogo als tattoo vind ik best wel stom. Maar ik snap je wel hoor.
The Vice schreef:Doornroosje schreef:The Vice schreef:Ik zal er ooit wel een nemen, ik laat sowieso eerst een tekening maken en als ik na 1+ jaar nog steeds tevreden ben met de tekening laat ik hem zetten.
Ja dat is een heel goed idee. Ik zie het een beetje als ''je favoriete band/artiesten''. Die van mij wisselen om het jaar, al blijf ik altijd groot fan van Eagles, Rolling Stones en Fleetwood Mac. Als je tattoo dezelfde voorkeur van jou krijgt als van je favoriete artiesten, dan zal je geen spijt krijgen als je hem laat zetten.
Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel, want ik lees t nu terug en het is nogal vaag hahaha
Mijn favoriete band is mijn favoriete band sinds ik ze voor het eerst hoorde, wat nu al ongeveer 6 jaar geleden is. Ik zie het ook niet veranderen maar een bandlogo als tattoo vind ik best wel stom. Maar ik snap je wel hoor.
3NCrypt3D schreef:Ik ben nog steeds van plan om op m'n achttiende een Feniks tatoo te laten zitten, aangezien ik door flink wat shit ben geweest, en mezelf (nog) niet van kant heb gemaakt, en er enorm veel van geleerd heb. Ik hoop dat ik hierdoor niet te aandachtstrekkerig overkom, maar mocht niemand geïnteresseerd zijn wil ik natuurlijk niet gaan janken.
En ik loop al zo'n 2 jaar rond met dit idee, dus het is geen spontane inval ofzo.
Doornroosje schreef:3NCrypt3D schreef:Ik ben nog steeds van plan om op m'n achttiende een Feniks tatoo te laten zitten, aangezien ik door flink wat shit ben geweest, en mezelf (nog) niet van kant heb gemaakt, en er enorm veel van geleerd heb. Ik hoop dat ik hierdoor niet te aandachtstrekkerig overkom, maar mocht niemand geïnteresseerd zijn wil ik natuurlijk niet gaan janken.
En ik loop al zo'n 2 jaar rond met dit idee, dus het is geen spontane inval ofzo.
Heb je een design?
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten