Drug-voorlichting op z'n Bruins

Gooi hier alles in wat niet in andere fora thuishoort!

Bericht09 apr 2014, 13:06

Toch maar zelf een topic openen hierover (gezien ik weiger een account aan te maken op zo'n kut Partyflock-kloon). Ik vroeg me af wat jullie zoal binnenkrijgen/binnenkregen op feestjes en wat jullie ervaringen ermee zijn. Ik ben zelf ondanks mijn leeftijd namelijk vrij braaf geweest in 't verleden.

Ik rook regelmatig een jointje (wie niet eigenlijk), en kort geleden heb ik voor de eerste keer X geprobeerd (Nintendo's / Playboys). In mijn ervaring was het een avondje volslagen los gaan (nou ja, 10 uur achter elkaar) en daarna drie dagen gaar zijn. Dit was dan ook wel voor ik me fatsoenlijk had ingelezen in de effecten en gevolgen. Voortaan wat meer water en minder alcohol drinken, gezonder eten van tevoren en evt wat multivitamine pakken schijnt te helpen? Schijnbaar helpt magnesium van tevoren voorkomen dat je heel je gebit naar de tering bijt?

Ik heb op hetzelfde feestje een maat helemaal los zien gaan op X in combinatie met een paar snufjes coke. Geen idee hoe goed/slecht dat voor een mens is maar hij zag er knap slecht uit, ondanks dat hij zich naar eigen zeggen goed vermaakte. Iemand ervaringen hiermee?

Er zijn natuurlijk zat websites waar de nodige wetenschappelijke feitjes te vinden zijn over deze shit maar ik ben meer benieuwd naar jullie eigen ervaringen.
If it screams, it ain't food...yet.
Avatar gebruiker
Boomstein
Beheerder
 
Berichten: 1529
Geregistreerd: 24 apr 2013, 19:13
Woonplaats: 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, Nederland

Bericht09 apr 2014, 13:15

Ja ik ben nog jong dus ik houd het voor nu gewoon op een jointje op zijn tijd.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Kwakvusj
 
Berichten: 833
Geregistreerd: 24 aug 2013, 08:51
Woonplaats: Daaronder ergens.

Bericht09 apr 2014, 13:30

Kwakvusj schreef:Ja ik ben nog jong dus ik houd het voor nu gewoon op een jointje op zijn tijd.

^
Ik ga ook weinig naar feestjes. Lui en verslaafd enzo
Avatar gebruiker
3NCrypt3D
 
Berichten: 2791
Geregistreerd: 22 aug 2013, 18:43
Woonplaats: Narnia

Bericht09 apr 2014, 13:55

In mijn actieve Pinkpop jaren heb ik van alles en nog wat aangeboden gekregen, maar nooit gedaan, en zal het ook nooi doen. Iedereen roept altijd maar dat het gied spul is, maar je weet nooit wat er voor troep in zit. Daarbij lijkt het snuiven van chemische zooi (om maar iets te noemen) nou niet bepaald fijn voor je lichaam. Ik hou het bij het groene plantje zo nu en dan.
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht09 apr 2014, 14:30

Begrijpelijk ook, was er eerlijk gezegd nooit mee in aanraking gekomen maar nu ik er meer over gelezen heb e.d. kom ik alleen maar tot de conclusie dat het allemaal vrij weinig kwaad kan wanneer je er goed mee omgaat. Vind 't wel volkomen kansloos mensen dingen op te gaan dringen ofzo, iedereen kan wel voor zichzelf kiezen.

Gelukkig kan je wanneer je het niet vertrouwt gewoon je pillen/snuif laten testen zonder problemen.
If it screams, it ain't food...yet.
Avatar gebruiker
Boomstein
Beheerder
 
Berichten: 1529
Geregistreerd: 24 apr 2013, 19:13
Woonplaats: 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, Nederland

Bericht09 apr 2014, 14:39

Nog niets geprobeerd, en ook niet van plan.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
MichaDutch
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 26 jun 2013, 18:33
Woonplaats: :)

Bericht09 apr 2014, 14:42

Ik rook regelmatig een jointje (wie niet eigenlijk)


Ik ಠ_ಠ
Je zou toch maar melaats zijn
Avatar gebruiker
BolhoedBaard
 
Berichten: 668
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:30
Woonplaats: Ginder

Bericht09 apr 2014, 14:43

Enkel nette mensen hier, respect!
If it screams, it ain't food...yet.
Avatar gebruiker
Boomstein
Beheerder
 
Berichten: 1529
Geregistreerd: 24 apr 2013, 19:13
Woonplaats: 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, Nederland

Bericht09 apr 2014, 14:47

BolhoedBaard schreef:
Ik rook regelmatig een jointje (wie niet eigenlijk)


Ik ಠ_ಠ


Moi.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
MichaDutch
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 26 jun 2013, 18:33
Woonplaats: :)

Bericht09 apr 2014, 15:14

Mijn topiek dit:

"Geen idee hoe goed/slecht dat voor een mens is maar hij zag er knap slecht uit, ondanks dat hij zich naar eigen zeggen goed vermaakte. Iemand ervaringen hiermee?"

Ja, dit maak ik ook zo vaak mee, heb ik zelf ook een keer gehad.
Ik was dus lijkbleek door een hoop speed, alcohol en een hoop wiet en toen rookte ik al geen shopwiet meer.
Maat vroeg me als ik mij nog wel oke voelde, ik voelde me gewoon nog prima, dag daarna dood en brak maar dat is altijd te verwachten.
Maar ik hou mij er aan dat ik altijd veel water drink wanneer ik een lijn of pil op heb, vele doen dat niet en vallen soms neer.

Voor de rest gebruik ik nog alleen maar als er een feestje bij iemand thuis is, ik vind uitgaan en strak staan niet echt fijn, behalve met oud en nieuw.
Avatar gebruiker
Wallie
 
Berichten: 2834
Geregistreerd: 26 apr 2013, 15:17
Woonplaats: Jouw kledijkast

Bericht09 apr 2014, 15:25

Heb het tot nu toe bij de cannabisplant gehouden. Ik heb huisgenoten die wat verder zijn gegaan, maar voorlopig begin ik daar niet aan.
Ofzoiets.
Avatar gebruiker
Duc
 
Berichten: 2003
Geregistreerd: 26 apr 2013, 22:42
Woonplaats: Utreg

Bericht09 apr 2014, 16:29

Boomstein schreef:Begrijpelijk ook, was er eerlijk gezegd nooit mee in aanraking gekomen maar nu ik er meer over gelezen heb e.d. kom ik alleen maar tot de conclusie dat het allemaal vrij weinig kwaad kan wanneer je er goed mee omgaat. Vind 't wel volkomen kansloos mensen dingen op te gaan dringen ofzo, iedereen kan wel voor zichzelf kiezen.

Gelukkig kan je wanneer je het niet vertrouwt gewoon je pillen/snuif laten testen zonder problemen.


Dat laatste is ook wek zo, alleen vind ik dat vreemd om eerst te doen (doch is het verstandig). Je gaat in de supermarkt ook niet eerst je brood laten testen om het daarna pas te kopen. Vergelijking is een beetje krom, maar jullie poeperts snappen mijn punt.
You need a justification penis, up your ass...
Avatar gebruiker
DarknessFood
Beheerder
 
Berichten: 6976
Geregistreerd: 25 apr 2013, 21:49
Woonplaats: Den Bosch

Bericht09 apr 2014, 16:42

Heb een keer MDMA op, was op het moment erg leuk, maar de kater was echt vreselijk.
Met wiet/hasj is er eigenlijk nooit iets fout gegaan.
Lief klein konijntje
Avatar gebruiker
The Vice
 
Berichten: 2255
Geregistreerd: 26 apr 2013, 14:15
Woonplaats: Tilburreg

Bericht09 apr 2014, 17:30

Ik ben een brave hendrik als het aankomt op drugs enzo. Ken wel maten die ff een "snoepje" of 2 nemen op zo'n typisch hardstyle feest. Waar elke patser met bloot bovenlichaam loopt en iedereen op de bek stompen als je niet eens bent met hun "meesterlijke" muziek(smaak)
I'm on a ship. If you dont know. Well now you know.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Sjenk
 
Berichten: 2012
Geregistreerd: 29 apr 2013, 14:40

Bericht09 apr 2014, 17:51

Sjenk schreef:Ik ben een brave hendrik als het aankomt op drugs enzo. Ken wel maten die ff een "snoepje" of 2 nemen op zo'n typisch hardstyle feest. Waar elke patser met bloot bovenlichaam loopt en iedereen op de bek stompen als je niet eens bent met hun "meesterlijke" muziek(smaak)

Als die mannen alleen xtc binnen hebben gekregen zullen ze je eerder gaan knuffelen dan slaan, dus ik vermoed enige bijkomstige drugs.
If it screams, it ain't food...yet.
Avatar gebruiker
Boomstein
Beheerder
 
Berichten: 1529
Geregistreerd: 24 apr 2013, 19:13
Woonplaats: 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, Nederland

Bericht09 apr 2014, 19:31

Heb een keertje een halve xtc pil genomen. Was wel aardig op dat hardstyle feest, maar dag daarna minder.
Dus, hoef het niet nog een keer te doen. Verder zal ik nooit gaan.
Voor de verder rest blow ik heel soms, maar ook eens in de 3 maanden.
Alcohol en cafeïne zijn daarentegen dagelijkse kost.
Avatar gebruiker
De Valk
 
Berichten: 963
Geregistreerd: 29 apr 2013, 00:47

Bericht09 apr 2014, 20:35

Ik hou het zelf ook bij veel alcohol en caffeïne, en zo nu en dan een wietje. Binnenkort is er een plan om shrooms te gaan doen met wat maten, en ben wel van plan mee te doen, als mijn emotionele toestand dat dan toelaat. Verder zou ik op zich ook wel een keertje LSD willen proberen, alleen heb ik niet zo veel zin in de kans een psychose op te lopen.
Avatar gebruiker
Thominator
 
Berichten: 3161
Geregistreerd: 01 mei 2013, 22:47
Woonplaats: Erreges in Gelderland

Bericht10 apr 2014, 17:53

"Vroeger" nog wel eens een jointje gerookt, maar dat doe ik niet meer sinds ik ook niet meer normaal rook en dat doe ik niet meer omdat van mijn lichaam alleen m'n rug meer vertieft is/voelt dan m'n longen (bronchitis). Logischerwijs is iets roken dan geen optie (meer). In voedselvorm zou nog wel eens grappig zijn om te proberen. "Hardere" drugs ken ik eigenlijk alleen van de EHBO en dan m.n. hoe wij als hulpverlener om moeten gaan met drugsgebruikers die EHBO nodig hebben. Of beter, wat we kunnen verwachten. En waarom mensen met diabetes weleens in de cel belanden vanwege 'drugsgebruik'.

Oh en lachgas, al noem ik dat niet echt een drug, meer een feestelijke aangelegenheid. Duurt max een paar minuten, maar ik heb me laten vertellen dat je met het MDMA hetzelfde effect bereikt, alleen dan 24 uur. De setting waarin je het doet (en de mensen die er bij zijn) is daarbij wel van belang i.v.m. het soort trip die je gaat beleven.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Baron Bonk
 
Berichten: 3243
Geregistreerd: 26 apr 2013, 13:48
Woonplaats: De eeuwige velden der Bonkige Baronnen

Bericht10 apr 2014, 18:04

Af en toe wiet. Het liefst hou ik het speciaal en doe ik het eens in de twee maanden en maak ik er een event van en doe ik alleen supersterke shit. Nooit vervelende ervaringen gehad behalve die keer dat ik op het schoolfeest ging roken en mensjes een beetje mad waren. Een van de meest domme momenten uit mijn leven.

Nooit XTC gedaan, wordt me wel vaak aangeboden. Eerlijk gezegd niet zo'n behoefte aan zeker met het feit dat je nooit weet wat er in die shit zit.

Volgens mij heb ik speed nog nooit gedaan maar weet het niet zeker. Ken wel behoorlijk wat mensen die het gebruiken naar heb eigenlijk altijd geweigerd omdat ik eerlijk gezegd niet zoals die mensen wilde worden. Niet dat ik verslavingsgevoelig ben ofzo.

Cocaine één keer gedaan, voelde er geen kut van terwijl ik toch zeker een aantal snuifjes had genomen. Waarschijnlijk was het gemixt met suiker ofzo.

Heroine nooit gedaan en ga het ook niet doen, ben geen mongol.

Wil nog wel een keer LSD doen maar daar is een beetje moeilijk aan te komen helaas.

De reden waarom ik niet vaak gebruik is omdat ik behoorlijk wat mensen ken die veel gebruiken en liever niet zoals hen mijn leven in wil delen. Ik ben niet verslavingsgevoelig. De meeste mensen die ik ken die vaak gebruiken zijn ook gewoon niet gelukkig met hun leven en ik persoonlijk best wel dus ik heb het ook niet nodig om me tof te voelen ofzo.
Avatar gebruiker
Guitarherozero
 
Berichten: 1402
Geregistreerd: 27 jun 2013, 16:57
Woonplaats: Oosterhout, NB

Bericht10 apr 2014, 18:08

Baron Bonk schreef:"Vroeger" nog wel eens een jointje gerookt, maar dat doe ik niet meer sinds ik ook niet meer normaal rook en dat doe ik niet meer omdat van mijn lichaam alleen m'n rug meer vertieft is/voelt dan m'n longen (bronchitis). Logischerwijs is iets roken dan geen optie (meer). In voedselvorm zou nog wel eens grappig zijn om te proberen. "Hardere" drugs ken ik eigenlijk alleen van de EHBO en dan m.n. hoe wij als hulpverlener om moeten gaan met drugsgebruikers die EHBO nodig hebben. Of beter, wat we kunnen verwachten. En waarom mensen met diabetes weleens in de cel belanden vanwege 'drugsgebruik'.

Oh en lachgas, al noem ik dat niet echt een drug, meer een feestelijke aangelegenheid. Duurt max een paar minuten, maar ik heb me laten vertellen dat je met het MDMA hetzelfde effect bereikt, alleen dan 24 uur. De setting waarin je het doet (en de mensen die er bij zijn) is daarbij wel van belang i.v.m. het soort trip die je gaat beleven.

MDMA is ook de werkzame stof in xtc en in mijn ervaring duurt het een uurtje of 12 om helemaal weg te ebben. Pure MDMA is wel wat meer hardcore qua effect maar geen idee of het inderdaad ook langer werkt. Zo wel, dan lijkt me dat niet echt een geschikte partydrug (als je de volgende dag iig nog enigszins voor de dag wil kunnen komen).

Lachgas heb ik ook geprobeerd maar dat is na een paar minuutjes inderdaad wel weer weg. Dat maakt maakt het wel grappig als drankvervanger bij drankspelletjes.
If it screams, it ain't food...yet.
Avatar gebruiker
Boomstein
Beheerder
 
Berichten: 1529
Geregistreerd: 24 apr 2013, 19:13
Woonplaats: 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, Nederland

Bericht10 apr 2014, 18:22

Lachgas is echt lachen!
Avatar gebruiker
De Valk
 
Berichten: 963
Geregistreerd: 29 apr 2013, 00:47

Bericht10 apr 2014, 18:40

Psych, we gaan binnenkort geen shrooms doen, maar truffels of zo.
Avatar gebruiker
Thominator
 
Berichten: 3161
Geregistreerd: 01 mei 2013, 22:47
Woonplaats: Erreges in Gelderland

Bericht10 apr 2014, 18:52

Had ik niet al eerder een dergelijk topic aangemaakt?
Whatever...

Is iemand geïnteresseerd in peyote?
Met 34 van die dingen op de vensterbank begint het hier een beetje vol te raken, dus er moeten een paar weg...
Afbeelding
Avatar gebruiker
Dr. Oetker
 
Berichten: 868
Geregistreerd: 06 mei 2013, 17:45
Woonplaats: Oetker Welt

Bericht11 apr 2014, 12:29

Wat is jullie ervaring met Spacecake?
Afbeelding
Avatar gebruiker
Kwakvusj
 
Berichten: 833
Geregistreerd: 24 aug 2013, 08:51
Woonplaats: Daaronder ergens.

Bericht11 apr 2014, 12:32

Kwakvusj schreef:Wat is jullie ervaring met Spacecake?

Met wat goede vrienden en lekker rustig aan beviel 't mij goed, al heb ik ook vrienden bad zien gaan. In mijn ervaring pak je snel teveel omdat je 'nog niks voelt', gewoon stukje pakken en afwachten dus...
If it screams, it ain't food...yet.
Avatar gebruiker
Boomstein
Beheerder
 
Berichten: 1529
Geregistreerd: 24 apr 2013, 19:13
Woonplaats: 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, Nederland

Snel reageren

   
Verberg snel reageren
Volgende

Keer terug naar Slap Geouwehoer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron