Echt waar!
BPSG #25
MajestueuzeEenhoorn schreef:Okee laat ik het anders zeggen.
Geschiedenis is best wel ok over het algemeen.
Het SCHOOLVAK geschiedenis is saai en kut.
In mijn ervaring.
Duc schreef:Had in de bovenbouw geen geschiedenis, maar had het wel graag willen doen als extra vak (ware het niet dat ik geen zin had in een extra vak).
De leraar die ik in de 2e en 3e had kon het echt interessant vertellen, en hij zette ook vaak films op om de context van een bepaalde periode een beetje te begrijpen. Geschiedenis heeft me ook altijd wel geboeid. Daarom ben ik ook zo'n groot fan van de Assassin's Creed-serie: bijna altijd zijn de belangrijkere evenementen die je meemaakt zijn echt gebeurd, met kleine aanpassingen om de gameplay te accomoderen.
Duc schreef:Had in de bovenbouw geen geschiedenis, maar had het wel graag willen doen als extra vak (ware het niet dat ik geen zin had in een extra vak).
De leraar die ik in de 2e en 3e had kon het echt interessant vertellen, en hij zette ook vaak films op om de context van een bepaalde periode een beetje te begrijpen. Geschiedenis heeft me ook altijd wel geboeid. Daarom ben ik ook zo'n groot fan van de Assassin's Creed-serie: bijna altijd zijn de belangrijkere evenementen die je meemaakt zijn echt gebeurd, met kleine aanpassingen om de gameplay te accomoderen.
P_dW schreef:Dat klinkt inderdaad als een baas van een leraar, Sjenk. Zover ging die van mij nog net niet.
Hij droeg wel een cowboyhoed en laarzen. Baas.
Jongeman schreef:Ik geloof in je!
Duc schreef:3NCrypt3D schreef:Off-topic, Jongeman, je onderschrift inspireert allen
Is er überhaupt offtopic in een topicloos topic?
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten