Het Bruine Poep Affectie, Liefde- en Relatie Uithuil Topic

Gooi hier alles in wat niet in andere fora thuishoort!

Bericht14 dec 2014, 17:39

:')

Net nog even met haar gepraat, haar vader was minder boos dan ik aanvankelijk dacht en ze zei dat ze me gister heel lief vond.

Voor de rest denk ik gewoon fuck it ik zie wel wat er gebeurd. Ik besef me wel dat ik mezelf op gigaglad ijs aan het begeven ben maar aan de andere kant vind ik het waard om het risico te nemen. Ik heb werkelijk waar een fantastische klik met haar, ik kan zeggen wat ik wil en voel me helemaal gelukkig: waarom zou ik dat opgeven?

Zou ik haar als vriendin willen? Ik weet niet. Op dit moment is ze/zijn wij best wel fout bezig aangezien ze gewoon een vriendje heeft. Als ik met haar zou hebben zou hetzelfde kunnen gebeuren en dat voorkom ik liever. Ik heb eerder ooit met een meisje gehad die dat deed en dat was allesbehalve een tof gevoel.

We hebben in ieder geval afgesproken om in de vakantie sowieso een keertje naar de film te gaan en nog een paar keer af te spreken. Zin an.
Guitarherozero

Bericht14 dec 2014, 18:55

Als ze het nou gewoon even uitmaakt met die pillenboer, dan is dat probleem ook gewoon van de baan.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Baron Bonk

Bericht14 dec 2014, 18:59

Pillenboer :")
Zoals het potje thuis poept, poept het nergens.
Afbeelding
Neyeox

Bericht16 dec 2014, 19:21

Jongens ik heb me iets beseft.

A) Dit gaat gewoon niet lukken en als het al lukt moet ik me eerst maandenlang kut voelen (is me al eerder gebeurd).

B) Het is ethisch niet echt lekker.

C) Als ik met haar zou hebben zou ze het ook net zo goed uit kunnen maken voor iemand anders als ik met haar heb (is me al eerder gebeurd).

D) Ik voel nu wel shit voor haar maar ben nog net niet verliefd. Ik kan beter nu stoppen voordat ik verliefd ben zeg maar.

Ben er totaal niet blij mee maar kan beter de schade beperken zullen we maar zeggen.
Guitarherozero

Bericht17 dec 2014, 10:55

Daar heb je wel gelijk in. Al klinkt die relatie met die andere kerel ook niet heel gezond, maar ja.

Niet jouw probleem, lijkt me dan.
Afbeelding
MajestueuzeEenhoorn

Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht18 dec 2014, 22:00

MajestueuzeEenhoorn schreef:Niet jouw probleem, lijkt me dan.

Dat. En je hebt op je doel gericht, maar een ziek hert schiet je ook niet om het vlees te consumeren.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
Baron Bonk

Bericht25 dec 2014, 12:06

Korte samenvatting van vorige zaterdag: vriendje was erbij, ik ownde hem op alle fronten, hij ging eerder weg met haar ivm vernedering.

Nu is de volgende situatie: ik mag van hem en van haar ouders niet meer alleen met haar afspreken terwijl ze heel erg graag wil. Ik zou bijvoorbeeld met haar naar de bioscoop gaan, iets wat ze heel graag wilden, maar kon niet ivm permissie. Ze was bereid te liegen tegen haar ouders maar die zouden haar controleren etc. Zaterdag gaat ze in ieder geval wel samen met mij uit alleen hangt dat af van een aantal dingen. De volgende scenario's zijn denkbaar:

1. Geen problemo, ik mag haar gewoon ophalen en we hebben een toffe avond.

2. Ze moet meerijden met een vriendin, dat kan en we hebben een toffe avond

3. Ze kan geen vriendin regelen om mee te rijden en mag niet.

Dat laatste scenario is denkbaar. Ik ben in het laatste geval van plan om gewoon naar haar toe te rijden en aan te bellen, kijken wat er gebeurd. Slim, niet slim? Wat do?
Guitarherozero

Bericht25 dec 2014, 13:51

Nah laat maar.
Guitarherozero

Bericht25 dec 2014, 14:00

Uitgaan van situatie 1 of 2. Als situatie 3 gebeurd zou ik het even laten rusten en misschien later nog eens proberen.
Afbeelding
Neyeox

Bericht25 dec 2014, 15:29

Neyeox schreef:Uitgaan van situatie 1 of 2. Als situatie 3 gebeurd zou ik het even laten rusten en misschien later nog eens proberen.

Ja ik las wat ze zei beetje verkeerd, wss geen probleem. Voor de rest gaat het zeer lekker.
Guitarherozero

Bericht25 dec 2014, 21:08

Ben ik toch wel benieuwd hoe je die gast heb vernederd
I'm on a ship. If you dont know. Well now you know.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Sjenk

Bericht25 dec 2014, 23:44

In een rap battle natuurlijk.
Thominator

Bericht26 dec 2014, 00:38

Nee in Call of Duty natuurlijk met een 360 throwing knife
Afbeelding
Neyeox

Bericht26 dec 2014, 12:37

420 blazescope in MineCraft
3NCrypt3D

Bericht27 dec 2014, 16:31

Door 'm aan te geven bij de politie omdat hij degene was die witte heroïne als cocaïne verkocht.
Baron Bonk

Bericht04 jan 2015, 10:53

Baron Bonk schreef:Dat is toch simpel: hij heeft die chick waar die mee bezig is gebatst, terwijl ze high waren van de pillenvoorraad van de (ex-)vriendje en ze luisterden naar rock 'n roll. Oh, en hij heeft z'n lange lokken in de rondt gezwierd natuurlijk.

Dit niet dus vandaar dat ik dacht ik post een (laatste) update.

Eergisteren dus, zonder er verder op in te gaan, twee keer seks gehad (niet helemaal maar verder wel alles) met een meisje dat ik op zich wel ken maar niet supergoed ofzo. 100% fysiek.

Anyway, gister had ik dus dat meisje waar ik al een paar keer over heb gepost mee uitgevraagd om uit te gaan. Dat kon maar om een of andere manier vond ik haar helemaal niet leuk meer. Wel aardig als vrienden ofzo maar meer niet. Werkelijk waar bizar. Ik heb dit op de weg naar huis ook een beetje door laten schemeren. Zelf zij ze dat ze daarop dat ze het max 3 maanden uithoudt met haar vriendje.

Zijpaadje: ze heeft op oudjaarsnacht een ontiegelijke kutavond gehad met haar vriend en heeft ongeveer 10000 keer gezegd dat ze liever met mij/mijn vrienden heel de avond mee was geweest. Daarnaast was mijn vermoeden juist dat die vriend mij/mijn vrienden ontiegelijk haat en zij vond het eigenlijk alleen maar grappig en triest van haar vriendje. Dus misschien dat ik later nog een keer kan proberen maar ik denk het eerlijk gezegd niet omdat ik gewoon niks meer voor haar voel.
Guitarherozero

Bericht04 jan 2015, 13:59

Ben jíj nou degene die háár aan t lijntje houdt?

Je maakt het jezelf wel weer lekker ingewikkeld hè.
Afbeelding
MajestueuzeEenhoorn

Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht04 jan 2015, 18:29

Bizar. Hoe gevoelens om kunnen draaien.
Baron Bonk

Bericht05 jan 2015, 22:15

Been there. Alleen kwam het later weer terug. Oeps.
Thominator

Bericht28 maart 2015, 22:50

Bumpje.

Laatst superleuk te kletsen met een chick uit mijn klas, ze heeft humor, is knap en gewoon gezellig, alleen heeft ze al een vriend dus wat is jullie advies schatjes <3 Ik weet vrijwel zeker dat ze mij ook leuk vind.
MichaDutch

Bericht30 maart 2015, 14:02

Alles kan stuk! Ze zal waarschijnlijk die gast wel gaan dumpen, mits ze je super erg veel leuker vind. Hou er wel rekening mee dat jij ten aller tijden moet zeggen dat ze dat niet moet doen, anders heb jij het (achteraf) gedaan en ben je de boeman.
You need a justification penis, up your ass...
DarknessFood
Beheerder

Bericht30 maart 2015, 21:03

Wel riskant natuurlijk. Hoe loyaal is ze aan jou als ze d'r huidige vriend dumpt zodra er iets beters voorbij komt? Tenzij die andere relatie toch al doodgebloed is...
Baron Bonk

Bericht01 apr 2015, 15:04

Sloop die andere vent gewoon. En pis daarna over hem heen. Winst.
Afbeelding
Neyeox

Bericht14 jul 2015, 20:57

Neuk haar in de kont. Daarna smeekt ze je om bij je te blijven.

Serieus: Als ik in jouw schoenen stond zou ik kijken wat voor persoon haar vriend is en of hij wel goed voor haar is. Als hij dat is zou ik het met rust laten. Zo niet, eh tja daar heb ik zo 1 2 3 geen stappenplan voor.
I'M BACK!!!
DuistereBanaan

Bericht15 jul 2015, 06:20

Vuile topicbumper!
Baron Bonk

Snel reageren

Verberg snel reageren
VorigeVolgende

Keer terug naar Slap Geouwehoer