Thominator schreef:De Dawnguard of Vampires?
Dr. Oetker schreef:Zal ik Hitman Absolution kopen?
3NCrypt3D schreef:Ik heb Path Of Destruction uitgelezen in 2 dagen. Het is best geniaal, al komt dat waarschijnlijk omdat ik Star Wars verslaafd ben
Condom_broke_OHNO schreef:Dr. Oetker schreef:Zal ik Hitman Absolution kopen?
Als je PS+ eerder had, dan was het voor nop (misschien heb je het "gekocht", maar ben je het vergeten).
Anders, gewoon kopen, ik vond het echt een topspel!
Wallie schreef:Overigens is Absolution maar poep vergeleken met de oudere.
Dr. Oetker schreef:Wallie schreef:Overigens is Absolution maar poep vergeleken met de oudere.
Moet je dat nu zeggen over een spel waar ik zojuist een fortuin van €7,99 aan heb gespendeerd?
Thominator schreef:3NCrypt3D schreef:Ik heb Path Of Destruction uitgelezen in 2 dagen. Het is best geniaal, al komt dat waarschijnlijk omdat ik Star Wars verslaafd ben
Was er zelf ook mee bezig, maar heb er al een tijd niet meer uit gelezen, wou eerst Revan uitlezen. Misschien dat ik PoD binnenkort weer oppak.
Wallie schreef:Condom_broke_OHNO schreef:Dr. Oetker schreef:Zal ik Hitman Absolution kopen?
Als je PS+ eerder had, dan was het voor nop (misschien heb je het "gekocht", maar ben je het vergeten).
Anders, gewoon kopen, ik vond het echt een topspel!
Moet je dit nu bij elke game die gratis was op ps+ doen?
Overigens is Absolution maar poep vergeleken met de oudere.
3NCrypt3D schreef:Thominator schreef:3NCrypt3D schreef:Ik heb Path Of Destruction uitgelezen in 2 dagen. Het is best geniaal, al komt dat waarschijnlijk omdat ik Star Wars verslaafd ben
Was er zelf ook mee bezig, maar heb er al een tijd niet meer uit gelezen, wou eerst Revan uitlezen. Misschien dat ik PoD binnenkort weer oppak.
Revan? Er zijn boeken geschreven over Revan?! LINKS LINKS LINKS!
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten