Baron Bonk schreef:Waar was jij tien jaar geleden Joe?
SSBM spelen tegen mijn broer.
Trouwens weer een kort verhaaltje en een casus voor jullie om te beoordelen.
Ik had dus gisteren met "dat ene" meisje afgesproken en we gingen samen naar een van mijn beste vrienden waar ook wat andere mensen waren. Ik haalde haar op, ontmoette haar ouders en de vader zegt praktisch meteen als ik binnenkom "JE WEET TOCH WEL DAT ZE EEN VRIENDJE HEEFT HE?!". Ik dacht zoiets van "Oke dan" en ben toen maar snel met haar weggegaan.
Aangekomen bij die vriend van mij ging alles lekker. Ik had een heerlijke mojo, ook al wist ik dat ik niks mocht doen. Op een gegeven moment zit ik naast haar en legt ze haar hoofd op mijn schouder neer, en ik haar arm om haar heen. Op een gegeven moment zijn we een beetje aan het knuffelen en strelen en hoewel dat eigenlijk niet kon had ik er schijt aan. Ik heb al mijn hele leven genoeg rekening met andere mensen gehouden. We zitten op die manier voor ongeveer 1,5 uur.
Ik besloot haar naar huis te brengen. Ze vroeg of ik naar binnen kan en ik dacht "oke waarom niet". Toen hebben we een beetje gepraat en op dezelfde manier gezeten. Toen begon ze met praten: hoe haar vriendje niet wilde dat ze omging met andere jongens, dat ze niet mocht drinken van hem, dat hij xtc aan haar aanbood en dat soort dingen. Een goede vriendin van mij heeft lang zelf zo'n vriendje gehad en was blij toen ze het had uitgemaakt, wat ik tegen haar heb gezegd. Toch houdt ze van hem, zegt ze. Ik had eerder al die avond gezegd, toen ze vroeg waar ik aan dacht, dat ik een veel beter vriendje voor haar zou zijn dan het vriendje dat ze nu heeft.
Toen kwam de vader van haar pissig als de pest naar beneden en ik ben toen maar snel weggegaan.
Vraag: hoe grandioos hard ga ik dit voor mezelf verneuken?