Neyeox schreef:Ik snap nooit waarom vrouwen zo'n netje dragen. De iets gezettere vrouwen zijn dan net rollades.
Hahahahaha!
Neyeox schreef:Ik snap nooit waarom vrouwen zo'n netje dragen. De iets gezettere vrouwen zijn dan net rollades.
Dr. Oetker schreef:Verschil in voorkeur. Zonder dat was de mens niet zo ver doorgeëvolueerd als nu.
Variatie is daarin essentieel geweest. Vergeleken met mijn vorige post, vind ik bijvoorbeeld ook dit aantrekkelijk:
Baron Bonk schreef:
Wats met die ogen?
Neyeox schreef:Waarom die lelijke tekening op haar arm? Bah.
Thominator schreef:Neyeox schreef:Waarom die lelijke tekening op haar arm? Bah.
Ja, dat is een beetje spijtig, al vind ik het niet echt storend.
DarknessFood schreef:Thominator schreef:Neyeox schreef:Waarom die lelijke tekening op haar arm? Bah.
Ik vind van die kleine dingen niet erg, maar sommige vrouwen hebben echt teveel shit, en dat vind ik tering lelijk!
Dit is ook echt BAH!!!!
Mijn lieveling heeft een paar kleine tatoeages, maar die zijn gelukkig niet storend, en het staat haar goed.
DarknessFood schreef:Thominator schreef:Neyeox schreef:Waarom die lelijke tekening op haar arm? Bah.
Ik vind van die kleine dingen niet erg, maar sommige vrouwen hebben echt teveel shit, en dat vind ik tering lelijk!
Dit is ook echt BAH!!!!
Mijn lieveling heeft een paar kleine tatoeages, maar die zijn gelukkig niet storend, en het staat haar goed.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten