Baron Bonk schreef:Overigens wilde ik reageren op het mod aanmeld topic, maar dat mag alleen als je interesse kenbaar maakt en wat ik wilde zeggen is dat ik mezelf natuurlijk als uitermate geschikt beschouw, maar simpelweg te weinig online zal zijn als ik eenmaal helemaal klaar ben met studeren om een dergelijke verantwoordelijke taak ten volste uit te kunnen voeren.
Cookies-4life schreef:Zeg DarknessFood en Enzevil waar hebben jullie eigenlijk de 3DS gekocht?
Jongeman schreef:Ik loop een beetje achter met Nintendo, zijn 3DS spellen ook te spelen op een normale DS (maar dan zonder 3D)?
Marsmannetje schreef:Jongeman schreef:Ik loop een beetje achter met Nintendo, zijn 3DS spellen ook te spelen op een normale DS (maar dan zonder 3D)?
Ik denk het niet, anders om kan het wel Ds spellen spelen op de 3Ds maar dan zonder 3D.
Cookies-4life schreef:Zeg DarknessFood en Enzevil waar hebben jullie eigenlijk de 3DS gekocht?
Zyrill schreef:Kent iemand nog games die je met één hand kan spelen op hack and slash/dungeon crawlers na?
(geen flauwe grappen over fappen aub)
Haatmeneer schreef:Wie oh wie (ik dacht Dark Visje) had ookalweer een aantal titels van de Friends of Mineral Town series genoemd op pu.nl?
Ik kan ze niet meer vinden en ben wel toe aan een iets relaxter spel.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten