MichaDutch schreef:Neuh. Maar Marco is binnenkort jarig dus mijn verwachtingen zijn gespannen.
DarknessFood schreef:MichaDutch schreef:Neuh. Maar Marco is binnenkort jarig dus mijn verwachtingen zijn gespannen.
Morgen ben ik in Tilburg! Kom dat zien mensen! Verder ben ik dit jaar op een vrijdag jarig, en met wat pech werk ik een koopavond. Verjaardag vieren zit er niet echt in vermoed ik.
BaronBonk schreef:P_dW schreef:Guitarherozero schreef:Zojuist voor de eerste keer als 20-jarige gescheten.
Gefeliciteerd!
Zijn er hier trouwens nog mensen van boven de 30 ?
Ik begin me zo steeds ouder te voelen
Ik ben het wel niet, maar zie er blijkbaar wel zo oud uit
Baron Bonk schreef:Sjenk schreef:Wallie schreef:Of we eten snacks van jullie lichamen af.
ik heb wel honger. En borden zijn toch te mainstream
Jij mag wel van mijn wasbordje eten.P_dW schreef:Guitarherozero schreef:Zojuist voor de eerste keer als 20-jarige gescheten.
Gefeliciteerd!
Zijn er hier trouwens nog mensen van boven de 30 ?
Ik begin me zo steeds ouder te voelen
Ik ben het wel niet, maar zie er blijkbaar wel zo oud uit
BolhoedBaard schreef:DarknessFood schreef:MichaDutch schreef:Neuh. Maar Marco is binnenkort jarig dus mijn verwachtingen zijn gespannen.
Morgen ben ik in Tilburg! Kom dat zien mensen! Verder ben ik dit jaar op een vrijdag jarig, en met wat pech werk ik een koopavond. Verjaardag vieren zit er niet echt in vermoed ik.
Welke winkel was het ook alweer? Anders ga ik je ontmoeten en een lastige klant zijn en zeau.
The Vice schreef:Mijn haar is aan de voorkant net iets te kort om in een staartje te doen, best irritant.
The Vice schreef:Dan vraag je internetbankieren aan, is niet al te ingewikkeld.
MichaDutch schreef:Zou er een "Reizen" subforum gemaakt kunnen worden? Bvd <3
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten