Jongeman schreef:Die snoodaard van een Micha zegt opeens dat er een zwarte Opel voor mijn huis staat, is het verdomme ook zo. Hoer.
Jongeman schreef:Die snoodaard van een Micha zegt opeens dat er een zwarte Opel voor mijn huis staat, is het verdomme ook zo. Hoer.
De Valk schreef:Wat is Windows 8 irritant zeg, misschien snel, maar ontzettend onoverzichtelijk en raar.
DarknessFood schreef:De Valk schreef:Wat is Windows 8 irritant zeg, misschien snel, maar ontzettend onoverzichtelijk en raar.
Het is dan ook oorspronkelijk voor een tablet ontworpen. Waarom ze niet een echte pc versie gemaakt hebben is mij een raadsel.
Jongeman schreef:Daar hoopte ik ook op, maar niet te lang: http://nl.hardware.info/nieuws/37240/ondersteuning-voor-windows-7-sneller-afgelopen-dan-voor-xp
DarknessFood schreef:De Valk schreef:Wat is Windows 8 irritant zeg, misschien snel, maar ontzettend onoverzichtelijk en raar.
Het is dan ook oorspronkelijk voor een tablet ontworpen. Waarom ze niet een echte pc versie gemaakt hebben is mij een zaadcel.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten