Ik deel even mede dat ik gister een zeer grote hoop geproduceerd heb, na de avond ervoor een uitzonderlijke hoeveelheid goulash geconsumeerd te hebben. Ondanks dat er geen officiële metingen gedaan zijn, durf ik te beweren dat het minstens 11,5 Couric geweest is.
Ja, maar ik werd doorverwezen naar het European Faecal Standards and Measurements Institute in Zürich. Voor officiële metingen dient er een notaris aanwezig te zijn, maar daarvoor was het al te laat. Helaas.
Heb ik eindelijk een stevige wc-bril, glijdt ie steeds opzij omdat die pot zo stom is. Het is me ook nooit gegund eens rustig te schijten in dit huis...
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr. ''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
Een vrijwel ultieme sessie vanmiddag. Stevig formaat, dus flinke opluchting als ie er uit is, mooie droge structuur en enkel controleveegjes nodig. Eigenlijk was er alleen papier nodig om wat losse haren weg te halen.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr. ''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall