Ik dacht, laat ik eens wijs doen met de kast in mijn game room/home cinema.
Baron Bonk schreef:Ik dacht, laat ik eens wijs doen met de kast in mijn game room/home cinema.
Baron Bonk schreef:Ik dacht, laat ik eens wijs doen met de kast in mijn game room/home cinema.
wiebeamalur schreef:Condom_broke_OHNO schreef:MichaDutch schreef:Ik mag de PU niet meer, het fanboy-gehalte is tot een zekere hoogte gestegen zodat ik geen zin meer heb op hun fanboygedrag te tolereren.
Dit. Ik check alleen nog gamenieuws, maar ja, ik denk dat ik dat ook op een andere site ga doen. Jammer, het blad was wel tof.
Ik zit tegenwoordig meer op Insidegamer.nl dan PU.nl. Dus ik zou zeggen check dat eens een keer uit, daar is teminste een NORMAAL forum.
En Micha, het fanboy gehalte is idd hoog geworden. Vooral CoD promoten vinden ze schijnbaar hartstikke leuk
En in de community komen ook veel te veel nieuwe downies de laatste tijd
Het enigste wat ik nog leuk vind aan de PU is de frontpage en het blad zelf, de community is daar naar de klote gegaan.
h0bb1t schreef:Ik begin eindelijk vorm te geven aan een verhaal dat al 4 jaar in mijn hoofd rondspookt.
Sjenk schreef:
Wallie schreef:Baron Bonk schreef:Mijn motto wat relaties betreft: ik ben gelukkig alleen.
Dit, bij mij is het: Neuken en Oprotten.
Ik kom wel weer een keer een gek tegen die ik zie zitten, voor nu, neen dankje.
HAHAHAHAHAHAHA, rot toch op man met je slappe aftreksel van een combinatie van Ngamer en PU.inside gamer forum
Wallie schreef:Baron Bonk schreef:Mijn motto wat relaties betreft: ik ben gelukkig alleen.
1337n00b schreef:Wallie schreef:Baron Bonk schreef:Mijn motto wat relaties betreft: ik ben gelukkig alleen.
Same here, perfectly lonely!
Baron Bonk schreef:Wat Wallie zegt, het zijn vooral DVD's/blu-rays. Als je goed kijkt zie je op de onderste plank eerst 5 seizoenen South Park, dan de Transformers trilogy en vervolgens al mijn disced games (PS2, Wii, PS3, PSP, PS1). Helemaal bovenste plank zijn m'n cd's. Inmiddels zijn het 851 dvd's.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten