Haatmeneer schreef:Verdomme alweer zondagmiddag EN december, DE TIJD VERDOMME, WAAR BLIJFT HET?
De Valk schreef:Paul Walker is tot.
MichaDutch schreef:Over een maand kan ik weer de pyromaan uithangen, joepie!
Duc schreef:De Valk schreef:Paul Walker is tot.
*insert Fast & Furious-grap hier*
En gister heb ik 200 euro weten te vangen van mijn familie, dus nu bestaat de mogelijkheid dat ik een TV kan kopen.
Heeft iemand een aanrader? Hij hoeft niet al te groot te zijn, 24 inch is al prima. Wel 1080p.
DarknessFood schreef:MichaDutch schreef:Over een maand kan ik weer de pyromaan uithangen, joepie!
Dan ben je een neppert! Pyromaan ben je 24/7!
En gister heb ik 200 euro weten te vangen van mijn familie, dus nu bestaat de mogelijkheid dat ik een TV kan kopen.
Heeft iemand een aanrader? Hij hoeft niet al te groot te zijn, 24 inch is al prima. Wel 1080p.
MichaDutch schreef:Duc schreef:De Valk schreef:Paul Walker is tot.
Hier heb je wat aan denk ik:
http://tweakers.net/categorie/621/telev ... ji6EV2ttBw" target="_blank" target="_blank
23 tot 27 inch.
Duc schreef:Bedankt. Ik heb zelf wat doorgezocht, en deze ziet er erg aantrekkelijk uit. momenteel net niet genoeg geld, maar ik vraag mijn ouders wat bij te leggen voor Sinterklaas/kerst en dan is het gefixt.
MajestueuzeEenhoorn schreef:fok op wat denk je da je stoer bent ofso wagt maar ik ben feel sterker als jou ik wagt je op na sgool jonge je gaat dood homo
Hoe zijn er mensen die zo praten? Dit is onmogelijk om vol te houden en het doet fysiek pijn...
Ook, Telltale's TWD is goed. Episode 1 begon met wat niet extreem goed afgesneden stukken spraak, maar nu zit ik er echt in. Clem is lieevvvvv!
Yannie schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:fok op wat denk je da je stoer bent ofso wagt maar ik ben feel sterker als jou ik wagt je op na sgool jonge je gaat dood homo
Hoe zijn er mensen die zo praten? Dit is onmogelijk om vol te houden en het doet fysiek pijn...
Ook, Telltale's TWD is goed. Episode 1 begon met wat niet extreem goed afgesneden stukken spraak, maar nu zit ik er echt in. Clem is lieevvvvv!
Ik zit met smart te wachten op seizoen 2. Ik twijfel alleen of ik het aankan om per aflevering te wachten op de volgende. Seizoen 1 heb ik ook in één ruk uitgespeeld.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten