Kwakvusj schreef:Ik zag net een zeer opwindende foto van onze eigen 3ncrypt3d op Pu.nl, en ik bedacht me opeens: waarom is er hier geen hot foto topic, om het zo maar even te noemen? Ik weet maar van enkelen hoe ze eruit zien hier, en ik ben toch nieuwsgierig.
Marsmannetje schreef:Kwakvusj schreef:Ik zag net een zeer opwindende foto van onze eigen 3ncrypt3d op Pu.nl, en ik bedacht me opeens: waarom is er hier geen hot foto topic, om het zo maar even te noemen? Ik weet maar van enkelen hoe ze eruit zien hier, en ik ben toch nieuwsgierig.
Ik weet nie...
Als je iets eenmaal hebt gezien kan je het nooit meer terugdraaien.
3NCrypt3D schreef:Marsmannetje schreef:Kwakvusj schreef:Ik zag net een zeer opwindende foto van onze eigen 3ncrypt3d op Pu.nl, en ik bedacht me opeens: waarom is er hier geen hot foto topic, om het zo maar even te noemen? Ik weet maar van enkelen hoe ze eruit zien hier, en ik ben toch nieuwsgierig.
Ik weet nie...
Als je iets eenmaal hebt gezien kan je het nooit meer terugdraaien.
Dat is in mijn geval toch alleen maar iets goeds?
Kwakvusj schreef:Ik zag net een zeer opwindende foto van onze eigen 3ncrypt3d op Pu.nl, en ik bedacht me opeens: waarom is er hier geen hot foto topic, om het zo maar even te noemen? Ik weet maar van enkelen hoe ze eruit zien hier, en ik ben toch nieuwsgierig.
Thominator schreef:Kwakvusj schreef:Ik zag net een zeer opwindende foto van onze eigen 3ncrypt3d op Pu.nl, en ik bedacht me opeens: waarom is er hier geen hot foto topic, om het zo maar even te noemen? Ik weet maar van enkelen hoe ze eruit zien hier, en ik ben toch nieuwsgierig.
Dan maak je zo'n topic
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten