Sjenk schreef:ik had laatst jupiler, en dat beviel me goed.
Dit ook!
Thominator schreef:Dus Jeff Hanneman van Slayer is overleden... Nooooooooooo :'(
DarknessFood schreef:Barrydefruitvlieg schreef:Low res pic, omdat een de servers bij een high res pic overbelast zouden raken van de awesomeheid.
Overigens valt het me wel van jullie tegen dat jullie altijd bavaria drinken. Koop verdomme eens een echt merk.
Echte merken zijn te duur in deze hoeveelheden. Daarbij zijn we fucking Brabanders!
Barrydefruitvlieg schreef:Ik wist niet eens dat het bestond eerlijk gezegd.
Doornroosje schreef:Het moet morgen echt over zijn!
Het concentreert zich vooralbij mijn slijmvliezen (typisch). Ik snap sowieso niet waarom ik ALWEER ziek ben. Dit is al de derde keer dit jaar (wel niet zo heftig als die andere keren, dit is louter een verkoudheidje) want ik leef best gezond =\
Haatmeneer schreef:Doornroosje schreef:Het moet morgen echt over zijn!
Het concentreert zich vooralbij mijn slijmvliezen (typisch). Ik snap sowieso niet waarom ik ALWEER ziek ben. Dit is al de derde keer dit jaar (wel niet zo heftig als die andere keren, dit is louter een verkoudheidje) want ik leef best gezond =\
Ik heb mij wel doen vertellen dat het meedoen aan orale sex de kans op een dergelijke infectie vergroot....
Tevens hoi enzo
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten