Wallie schreef:Waarom ligt ze dan nog steeds hier vastgebonden en huilend dat ik haar moet laten gaan? Ik snap vrouwen niet.
Kotter schreef:Ik moet nu stoppen want ik moet poepen.
Baron Bonk schreef:Kotter schreef:Ik moet nu stoppen want ik moet poepen.
Daar hebben we een speciaal topic voor: viewtopic.php?f=4&t=372" target="_blank
Maar welkom! Jammer dat een ban op dat nepsiteje voor nodig was alvorens je jezelf in onze glorieuze bruine gloed komt waden, maar zonder twijfel zal je geen spijt krijgen van die keuze.
Kotter schreef:Hallo? Het is mij Kotter! Ik ben verbannen van PU en ik wil niet meer terug. Mag ik dan bij jou?
Even voorstellen:
Mijn naam heet Marko, 31 uit Groningen.
Ik heb thuis 2 katten en een vrouwmens. Mijn hobby’s zijn computerspelletjes spelen, televisie kijken, bier drinken, slap ouwehoeren en neuken. Ook in die volgorde....
Ik moet nu stoppen want ik moet poepen.
Groetjes.
Sjenk schreef:Wallie schreef:Mijn vriendin meid hinte dat ze trouwen wel ziet zitten. Help me.
Wel snel of niet? Tenminste heb het idee dat jullie nog niet zo lang hadden.
Kotter schreef:Hallo? Het is mij Kotter! Ik ben verbannen van PU en ik wil niet meer terug. Mag ik dan bij jou?
Even voorstellen:
Mijn naam heet Marko, 31 uit Groningen.
Wallie schreef:Sjenk schreef:Wallie schreef:Mijn vriendin meid hinte dat ze trouwen wel ziet zitten. Help me.
Wel snel of niet? Tenminste heb het idee dat jullie nog niet zo lang hadden.
Nog eens geen jaar ja. Ik snap het wel, ik ben immers Goddelijk en geweldig.
Duc schreef:Heehoi, hoe was jullie weekend? En begin van de week?
Ik heb nieuw werk, jeej! Bij een escape room in Utrecht. Lachen, betaald krijgen om mensen te kutten/stalken.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten