DarknessFood schreef:Mensen kijken nou eenmaal slecht om naar shit als dit. Slecht leiderschap is dat en lijkt me inderdaad frustrerend. Helaas zijn er meer bedrijven die zo handelen op dit moment...
Ja, maar ik frustreer me ook om het feit dat het niet even wordt aangegeven dat er wat aan de hand is etc. Gewoon helemaal niets krijgen we te horen, komt over als; zoek het zelf uit we kunnen toch wel andere mongolen vinden die het werk kunnen overnemen (niet dat iemand nog daar wilt werken maar toe).
Baas wilt het gewoon niet erkennen dat er iets aan hand is, terwijl we nu dagelijks per mail belagen worden door leveranciers die waarschuwen over dit gekloot en dit al sinds januari, waar ik toen al medewerkers en de baas vertelde dat we meteen iets moeten doen, maar ik was maar een alluhoedje en maakte me druk om niets en de baas het wat ik al zei over het "inspelen". Nu zijn het zij die lopen te verkondigen dat ze al van te voren waarschuwde, ook leuk natuurlijk want dat is dus puur gelul, op een twee collega's na ben ik klaar met de rest.
Daarbij bedrijfjes rondom sluiten uit hunzelf en willen niet wachten wanneer het van de overheid moet, gezien het kabinet toch eindeloos loop te debatteren en dit daar heb je dus geen klote aan met pandemie. Heb ook aangegeven dat het bedrijf sowieso problemen gaat krijgen wanneer het personeel bijvoorbeeld klanten aansteekt of andersom wat dus ook slechte reclame is en dat een economische klap het bedrijf sowieso niet kan overleven. Gaat het er allemaal niet in.