P_dW schreef:Ik moet bekennen dat ik met uitzondering van de GT serie eigenlijk helemaal nooit race spellen speel.
Maar GT2 heb ik wel helemaal grijs gespeeld, toen nog met een controller. Inmiddels met een stuurtje ^_^
GT2 was de enige andere GT die ik heb gespeeld. Inderdaad ook helemaal kapot gespeeld. Met een fucking d-pad sturen
Nu gelukkig met een G27 op een WheelStandPro, erg relaxt moet ik zeggen. Alleen jammer dat de G27 itt de G25 geen sequentiële pook heeft, zou toch wel fijn zij bij het rallyen. Maar goed, met uitzondering van licentie B5 heb ik ze inmiddels allemaal goud gehaald. Maar B5 heeft blijkbaar zelfs een kerel die filmpjes gemaakt heeft van alle licenties drie uur gekost, dus... Overigens heeft juist die licentie wel een glitch, maar daarvoor moet je terug naar <v1.03 en aangezien de patch data niet apart te deleten is, zou dat betekenen dat je weer drie kwartier moet installeren, dus dat bewaar ik maar even voor als het echt het allerlaatste is dat ik nog moet voor platinum. In 2015 ergens dus.
Overigens: deze site:
http://www.candb.com/nl/" target="_blank
Beetje onoverzichtelijk en slecht doorzoekbaar vind ik zelf, maar wel vette (maar helaas dure) shit!