3NCrypt3D schreef:Ik ben trouwens 16, lekker zuipen. En Jongemans vertaling klopt, maar ik heb geen idee wat transitu adimetum betekend. Iets in de trant van overgaan
DarknessFood schreef:Ik begin een beetje moe te worden van al dat verbouwen hier in de straat.
Edit: En een telefoontje van iemand van de woonshizzle leerde mij dat ik de komende dagen om half 8 mijn bed uit moet...
1337n00b schreef:3NCrypt3D schreef:Ik ben trouwens 16, lekker zuipen. En Jongemans vertaling klopt, maar ik heb geen idee wat transitu adimetum betekend. Iets in de trant van overgaan
Dat is vanaf 1 januari voorbij.. vroeg naar bed oudejaarsavond, want na middernacht mag je geen bier meer bestellen
The Vice schreef:1337n00b schreef:3NCrypt3D schreef:Ik ben trouwens 16, lekker zuipen. En Jongemans vertaling klopt, maar ik heb geen idee wat transitu adimetum betekend. Iets in de trant van overgaan
Dat is vanaf 1 januari voorbij.. vroeg naar bed oudejaarsavond, want na middernacht mag je geen bier meer bestellen
Ja, ik vind het vooral leuk dat ik anderhalf jaar lang heb mogen drinken en dat ik het dan ineens niet meer mag.
Thominator schreef:Herfstvakantie.. Dat is nu iets wat vreemd voor mij is.
The Vice schreef:Guitarherozero schreef:Ik koop wel voor je hoor <3
Love you. (L)
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten