BPSG #11 Stalen neuzen, witte man.

Gooi hier alles in wat niet in andere fora thuishoort!

Bericht11 aug 2013, 13:45

DarknessFood schreef:
Dr. Oetker schreef:Halverwege een fietstocht van 56 km een lekke band krijgen is niet grappig... :x

Had je niet zo'n bandenplak setje bij?

Nee. En zelfs al had ik die, dan had ik er nog niks aan gehad.
Afbeelding
Dr. Oetker

Bericht11 aug 2013, 13:51

Besteld!
If it screams, it ain't food...yet.
Boomstein
Beheerder

Bericht11 aug 2013, 14:01

Een bandenplaksetje?
Afbeelding
Dr. Oetker

Bericht11 aug 2013, 14:24

Besteld. Heb geen xbox maar die controller is handig.
Zoals het potje thuis poept, poept het nergens.
Afbeelding
Neyeox

Bericht11 aug 2013, 14:50

Yup en die game kun je doorverkopen. Dikke winst maken dus.
Wallie

Bericht11 aug 2013, 15:22

Wat zijn we toch handelaren!
You need a justification penis, up your ass...
DarknessFood
Beheerder

Bericht11 aug 2013, 15:51

Guitarherozero schreef:Nja bij deze dan: Sigur Rós.

Bedankt.
Lief klein konijntje
The Vice

Bericht11 aug 2013, 17:00

De Valk schreef:
MajestueuzeEenhoorn schreef:
De Valk schreef:Dat Radagast gedoe is ook verzonnen (niet in het boek voorkomend) volgens mij he?
Ik weet het niet meer, het is alweer jaren geleden dat ik dat boek gelezen.

Dat Radagast-gedoe is het ringgeest-gedoe hè. Met z'n zieke bos. Waarom kent mijn autocorrect het woord 'bos' niet?

Oké, sorry. Had dat niet begrepen om 4 uur 's nachts.

Radagast zelf is niet verzonnen, maar zat idd niet in het boek, en wordt volgens mij ook niet echt veel genoemd in Tolkien's Legendarium. Die shit van de Necromancer, dat zat dan weer wel kort in het boek volgens mij. Ik ben totaal geen expert op het Legendarium, dus correct me if I'm wrong.
Thominator

Bericht11 aug 2013, 17:08

Nee, er wordt verder niet veel gezegd over Radagast.
Lief klein konijntje
The Vice

Bericht11 aug 2013, 17:26

Thominator schreef:Radagast zelf is niet verzonnen, maar zat idd niet in het boek, en wordt volgens mij ook niet echt veel genoemd in Tolkien's Legendarium. Die shit van de Necromancer, dat zat dan weer wel kort in het boek volgens mij. Ik ben totaal geen expert op het Legendarium, dus correct me if I'm wrong.

Dit is correct.
PU-Forum en Ronde Tafel veteraan.
Afbeelding
h0bb1t
Moderator

Woonplaats: Limburg, Nederland, Europa, De Aarde, Sol, De Melkweg, Het Universum.

Bericht11 aug 2013, 17:27

Buienradargast.
Afbeelding
Dr. Oetker

Bericht11 aug 2013, 17:59

h0bb1t schreef:
Thominator schreef:Radagast zelf is niet verzonnen, maar zat idd niet in het boek, en wordt volgens mij ook niet echt veel genoemd in Tolkien's Legendarium. Die shit van de Necromancer, dat zat dan weer wel kort in het boek volgens mij. Ik ben totaal geen expert op het Legendarium, dus correct me if I'm wrong.

Dit is correct.

In het boek wordt Radagast welgeteld één keer genoemd. De necromancer komt in het boek ook amper naar voren, maar over het hoe en wat dat Gandalf aan het doen is in de tijden dat hij niet met Bilbo en de dwergen meereist wordt veel verteld in Nagelaten Vertellingen. Op zich logisch dat ze dit in de films wel mee proberen te nemen, anders snapt het normale film publiek er weer geen hol van. De inbreng van Azog kan ik vanuit een film perspectief wel weer snappen, maar inderdaad, de scéne in het bos met de confrontatie tussen Thorin en Azog was knudde. Wat ik nog veel erger vond tijdens die scéne was dat mijn favoriete muziekthema uit LOTR (dat van de Nazgûl) totaal verkracht en gerecycled gebruikt werd in die confrontatie. Deed voor mij echt helemaal afbreuk. Die kut-ork heeft gewoon niet dezelfde overtuigingskracht/engheid van een ringgeest. En het stukje met de trollen was stom gedaan. Het splijten van die rots was onnodig. Nu moest het allemaal weer stom gedaan worden, wordt Bilbo in plaats van Gandalf in één keer de baas van die scéne én klopt het verhaal in de Hobbit niet met wat Bilbo de kleine kinderen tijdens zijn verjaardagsfeest in The Fellowship of the Ring vertelt :evil:
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr.
''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Baron Bonk

Bericht11 aug 2013, 19:34

Baron Bonk schreef:
h0bb1t schreef:

Dit is correct.

Die kut-ork heeft gewoon niet dezelfde overtuigingskracht/engheid van een ringgeest. En het stukje met de trollen was stom gedaan. Het splijten van die rots was onnodig. Nu moest het allemaal weer stom gedaan worden, wordt Bilbo in plaats van Gandalf in één keer de baas van die scéne én klopt het verhaal in de Hobbit niet met wat Bilbo de kleine kinderen tijdens zijn verjaardagsfeest in The Fellowship of the Ring vertelt :evil:

Dat van die trollen was juist precies zoals in het boek! En Raadsels in Het Donker was ook geniaal verfilmd!

Maar dit: http://youtu.be/KAVDlaf0ap8?t=29s is echt zo... Nee. Dit was gewoon zo cheesy...
Afbeelding
h0bb1t
Moderator

Woonplaats: Limburg, Nederland, Europa, De Aarde, Sol, De Melkweg, Het Universum.

Bericht11 aug 2013, 19:38

Hot damn!
Afbeelding
h0bb1t
Moderator

Bericht11 aug 2013, 20:41

Kut Civilization V valt steeds stil bij het opstarten van dat spel. Doet die pas sinds een week of zo, best raar.
De Valk

Bericht11 aug 2013, 21:55

Vandaag kwam ik op de fiets een hele leuke meid tegen. Ik keek haar aan, en zij keek mij aan en gaf me een glimlach, en haar mond bewoog alsof de adem in haar keel stokte, of alsof ze iets wou zeggen.. Eerst was ik blij, toen vulde mijn hart zich met triestheid.. verlangen.. Zullen we elkaar ooit nog eens weder ontmoeten? Dit inspireert mij tot een post in het poëtische topiek!
Thominator

Bericht11 aug 2013, 22:17

slapeloze nachten
I'm on a ship. If you dont know. Well now you know.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Sjenk

Bericht11 aug 2013, 22:18

een gapend gat in mijn hart
Thominator

Bericht12 aug 2013, 08:37

Thominator schreef:Vandaag kwam ik op de fiets een hele leuke meid tegen. Ik keek haar aan, en zij keek mij aan en gaf me een glimlach, en haar mond bewoog alsof de adem in haar keel stokte, of alsof ze iets wou zeggen.. Eerst was ik blij, toen vulde mijn hart zich met triestheid.. verlangen.. Zullen we elkaar ooit nog eens weder ontmoeten? Dit inspireert mij tot een post in het poëtische topiek!

Wat lief <3 ! Zeker mee uitvragen hoor.
Guitarherozero

Bericht12 aug 2013, 08:58

En niet aan GHZ laten zien, hij zal haar proberen te stelen en het zal hem lukken.
Lief klein konijntje
The Vice

Bericht12 aug 2013, 09:55

Ik wil het ook wel proberen, anders delen GHZ en ik gewoon.
Wallie

Bericht12 aug 2013, 09:58

Thominator schreef:Vandaag kwam ik op de fiets een hele leuke meid tegen. Ik keek haar aan, en zij keek mij aan en gaf me een glimlach, en haar mond bewoog alsof de adem in haar keel stokte, of alsof ze iets wou zeggen.. Eerst was ik blij, toen vulde mijn hart zich met triestheid.. verlangen.. Zullen we elkaar ooit nog eens weder ontmoeten? Dit inspireert mij tot een post in het poëtische topiek!

Pro-tip, terug lachen. Op de fiets een gesprek aangaan kan kut zijn, dus een simpele groet kan.
En anders de volgende keer van jouw fiets afspringen en voor de hare vallen.
Wallie

Bericht12 aug 2013, 10:28

Wallie schreef:

Pro-tip, terug lachen. Op de fiets een gesprek aangaan kan kut zijn, dus een simpele groet kan.
En anders de volgende keer van jouw fiets afspringen en voor de hare vallen.

Gebroken ribben, juichend hart.
Afbeelding
MajestueuzeEenhoorn

Woonplaats: In de dromen van duizenden kleine meisjes en ouwe engerds die alleen sterven.

Bericht12 aug 2013, 10:49

Afbeelding
Dr. Oetker

Bericht12 aug 2013, 11:12

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
MichaDutch

Snel reageren

Verberg snel reageren
VorigeVolgende

Keer terug naar Slap Geouwehoer