DarknessFood schreef:Dr. Oetker schreef:Halverwege een fietstocht van 56 km een lekke band krijgen is niet grappig...
Had je niet zo'n bandenplak setje bij?
Nee. En zelfs al had ik die, dan had ik er nog niks aan gehad.
DarknessFood schreef:Dr. Oetker schreef:Halverwege een fietstocht van 56 km een lekke band krijgen is niet grappig...
Had je niet zo'n bandenplak setje bij?
Wallie schreef:Hoi.
http://www.bol.com/nl/p/gears-of-war-judgment-draadloze-xbox-360-controller/1004004013497278/?Referrer=ADVNLPPce848900cdbf9297000000006a000000411
Met dank aan klaasjan007 geen idee als die hier rond zwerft.
De Valk schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:De Valk schreef:Dat Radagast gedoe is ook verzonnen (niet in het boek voorkomend) volgens mij he?
Ik weet het niet meer, het is alweer jaren geleden dat ik dat boek gelezen.
Dat Radagast-gedoe is het ringgeest-gedoe hè. Met z'n zieke bos. Waarom kent mijn autocorrect het woord 'bos' niet?
Oké, sorry. Had dat niet begrepen om 4 uur 's nachts.
Thominator schreef:Radagast zelf is niet verzonnen, maar zat idd niet in het boek, en wordt volgens mij ook niet echt veel genoemd in Tolkien's Legendarium. Die shit van de Necromancer, dat zat dan weer wel kort in het boek volgens mij. Ik ben totaal geen expert op het Legendarium, dus correct me if I'm wrong.
h0bb1t schreef:Thominator schreef:Radagast zelf is niet verzonnen, maar zat idd niet in het boek, en wordt volgens mij ook niet echt veel genoemd in Tolkien's Legendarium. Die shit van de Necromancer, dat zat dan weer wel kort in het boek volgens mij. Ik ben totaal geen expert op het Legendarium, dus correct me if I'm wrong.
Dit is correct.
Baron Bonk schreef:h0bb1t schreef:Thominator schreef:Radagast zelf is niet verzonnen, maar zat idd niet in het boek, en wordt volgens mij ook niet echt veel genoemd in Tolkien's Legendarium. Die shit van de Necromancer, dat zat dan weer wel kort in het boek volgens mij. Ik ben totaal geen expert op het Legendarium, dus correct me if I'm wrong.
Dit is correct.
Die kut-ork heeft gewoon niet dezelfde overtuigingskracht/engheid van een ringgeest. En het stukje met de trollen was stom gedaan. Het splijten van die rots was onnodig. Nu moest het allemaal weer stom gedaan worden, wordt Bilbo in plaats van Gandalf in één keer de baas van die scéne én klopt het verhaal in de Hobbit niet met wat Bilbo de kleine kinderen tijdens zijn verjaardagsfeest in The Fellowship of the Ring vertelt
Thominator schreef:Vandaag kwam ik op de fiets een hele leuke meid tegen. Ik keek haar aan, en zij keek mij aan en gaf me een glimlach, en haar mond bewoog alsof de adem in haar keel stokte, of alsof ze iets wou zeggen.. Eerst was ik blij, toen vulde mijn hart zich met triestheid.. verlangen.. Zullen we elkaar ooit nog eens weder ontmoeten? Dit inspireert mij tot een post in het poëtische topiek!
Thominator schreef:Vandaag kwam ik op de fiets een hele leuke meid tegen. Ik keek haar aan, en zij keek mij aan en gaf me een glimlach, en haar mond bewoog alsof de adem in haar keel stokte, of alsof ze iets wou zeggen.. Eerst was ik blij, toen vulde mijn hart zich met triestheid.. verlangen.. Zullen we elkaar ooit nog eens weder ontmoeten? Dit inspireert mij tot een post in het poëtische topiek!
Wallie schreef:Thominator schreef:Vandaag kwam ik op de fiets een hele leuke meid tegen. Ik keek haar aan, en zij keek mij aan en gaf me een glimlach, en haar mond bewoog alsof de adem in haar keel stokte, of alsof ze iets wou zeggen.. Eerst was ik blij, toen vulde mijn hart zich met triestheid.. verlangen.. Zullen we elkaar ooit nog eens weder ontmoeten? Dit inspireert mij tot een post in het poëtische topiek!
Pro-tip, terug lachen. Op de fiets een gesprek aangaan kan kut zijn, dus een simpele groet kan.
En anders de volgende keer van jouw fiets afspringen en voor de hare vallen.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten