Da's ergens wel goed, de twijfel is weg.
Dat ze dood zijn niet, dat ze gevonden zijn wel.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Da's ergens wel goed, de twijfel is weg.
DarknessFood schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Da's ergens wel goed, de twijfel is weg.
Klopt, maar als het 2 vrouwen of whatever waren, dan had niemand zich druk gemaakt. Is een vermissing alleen maar erg bij kinderen? Is dat de lijn die we moeten trekken? Volwassen persoon, kijk maar gewoon uit. OH EEN KIND IS VERMIST! HALP!!!
Nogmaals, het is allerminst tof dat het gebeurd is, maar de hypocriete media vind ik wel er overdreven doen.
RT @Wallie schreef:
Wallie schreef:
De Valk schreef:Ik heb sowieso een hekel aan zulke dingen, beetje opgedrongen meelevendheid, waar mensen dit vaak alleen maar delen om te laten zien dat zij wel meeleven, en zich dus ook wel beter voelen.
Maar goed, het is uiteraard triest.
DarknessFood schreef:De Valk schreef:Ik heb sowieso een hekel aan zulke dingen, beetje opgedrongen meelevendheid, waar mensen dit vaak alleen maar delen om te laten zien dat zij wel meeleven, en zich dus ook wel beter voelen.
Maar goed, het is uiteraard triest.
Het is gewoon nep als de pest, en daar kan ik best pissig om worden. Als het je echt zou "raken" dan had je wel iets meer gedaan dan enkel dit op fucking facebook zetten. Wacht, snel even "liken"dan sta ik er ook bij en hoor ik helemaal bij de club. Stelletje domme mongolen dat het zijn. EAT MY SHIT!
BolhoedBaard schreef:Boe.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast